Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نمایشگاه بین‌المللی «۲۰ در ۲۰، پوستر برای صلح» به‌ صورت همزمان در باغ‌‌موزه قصر در ایران و گالری گاردینر در ایالت اوکلاهامای آمریکا افتتاح می‌شود.نمایشگاه «۲۰ در ۲۰، پوستر برای صلح» ۱۷ تا ۳۰ شهریورماه در نگارخانه ملک‌ الشعرای بهار باغ‌‌موزه قصر برگزار می‌‌شود. در این نمایشگاه ۲۰ طراح ایرانی و ۲۰ طراح بین‌المللی به‌صورت دعوتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار این نمایشگاه به‌صورت همزمان در گالری گاردینر در ایالت اوکلاهاما آمریکا به نمایش گذاشته می‌‌شود.

آثار این نمایشگاه به همت گروه فرهنگی هنری پاساژ و توسط زهرا پاشایی و پویا جهانشاهی گردآوری‌ شده است. قباد شیوا، فرزاد ادیبی، پریسا تشکری، اونیش امین الهی، مازیار تهرانی، علی زعیم، هما دلورای، مهدی فاتحی، امیرحسین قوچی بیک، حسن کریم زاده، کیانوش غریب پور، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، مهدی مهدیان، علی باقری، مجید کاشانی، زهرا پاشایی، صالح تسبیحی، فرشید پارسی کیا، حامد حکیمی، میلاد قلیچ، از ایران و Michele Bowers، Stefan Bucher، Taber Calderon، Matt Chase، John Clark، Tom Davie، Ed Fella، Carlos Gonzlalez، John Gravdahl، Fons Hickmann، Pouya Jahanshahi، Cedomir Kostovic، Scott Lazerow، Andrew lewis، Ian Lynham، Oliver Munday، Eric Olivares، Kari Piippo، ErinWright، Li Xu به‌عنوان طراحان بین‌ المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: مدت‌‌هاست که پوستر، به‌ عنوان رسانه‌‌ای برای گفتگو و اطلاع‌ رسانی در مسایل اجتماعی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. پوسترها، چه برای ترغیب کردن باشند یا با هدف مقابله غیر مستقیم، به‌مثابه صدایی رو در رو و یک پیام شخصی از طرف طراح آن به مخاطبان است. علاوه بر این پوسترها به‌ عنوان بستری برای تعامل با جامعه مطرح می‌ شوند و نشانگر فداکاری طراح و مسئولیت اجتماعی است که حالا بر دوش آن‌ها قرار گرفته و آنان را تبدیل به نقل‌‌کنندهٔ صدای مخالفت و تغییر اجتماعی در جهان کرده است.

افتتاحیه این نمایشگاه در ایران روز جمعه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۸ در باغ‌ موزه قصر خواهد بود. باغ‌ موزه قصر در میدان پلیس واقع‌ شده است و نمایشگاه تا ۳۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران