Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابتدا غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی و امور جوانان در حوزه ازدواج و تسهیلات بانکی در حوزه ازدواج و برنامه اوقات فراغت در شش ماهه اول سالجاری را ارائه نمود. وی ادامه داد:براساس اعتبارات مصوب گردیده در 5شهرستان خانه جوانان احداث شود که اعتبار هر سمن سرا را یک میلیارد تومان برآورد کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانگونه که توسعه و پیشرفت ورزش برای ما اهمیت دارد ،حوزه فرهنگی وجوانان نیز دارای اهمیت است و تازمانی که خانه جوانان به بهره برداری برسد سازمان های مردم نهاد میتوانند از تمامی فضاهای موجود اداره کل ورزش و جوانان استان برای برنامه ها و فعالیتهای خود استفاده نمایند.. در ادامه معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری در این نشست اظهارداشت : در استان هرمزگان هیچ گونه کمبود اعتبار و مشکلی برای پرداخت وام ازدواج برای جوانان وجود ندارد. اکرمی بیان داشت: هر کسی از منظر دیدگاه خود به موضوع ازدواج و اوقات فراغت جوانان نگاه میکند،باید برای تصمیم گیری صحیح دراین حوزه ها کارگروه های اثرگذار برنامه ریزی کنیم زیرا برای ما خروجی و نتیجه از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که کارگروههای متعددی در استان تشکیل مکی شود ولی باید خروجی کار و فعالیتمان برای مردم روشن شود. وی تصریح کرد :باید حرف ها و تصمیماتی که در جلسات گفته می شود به عمل برسد تا جوانان نتیجه این جلسات راببینند و از کارگروه ها میخواهم که پیگیر اجرای مصوبات باشند. معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان بیان داشت: حلقه های مفقوده زیادی در استان وجود دارد و فقط گفتار درمانی در کشور تبدیل به یک عارضه شده است ، باید کارجهادی و تلاش مضاعفی برای حل نمودن مشکلات و مطالبات جوانان استان انجام دهیم زیرا همه ما مسیولیت در این زمینه داریم. اکرمی در پایان اضافه کرد: به زودی جلسه ای با کل سمن های حوزه ی ورزش وجوانان تشکیل شود و همچنین 5نفر از نماینده سمن ها در جلسات ستاد ساماندهی حضور داشته باشند. گفتنی است ، سرپرست شعب بانک های استان به بیان عملکرد و فعالیت بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان گزارشی به حاضرین ارائه نمودند و درادامه جلسه سایر اعضاء برنامه ها و فعالیت های دستگاههای اجرایی در حوزه ازدواج و اوقات فراغت را اعلام نمودند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند