Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: اعتبارات پیشگیری از اعتیاد دستگاههای آموزشی تا اوایل مهر ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز افشار ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در سخنانی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی معضل بسیار مهم ملی در سطح کشور محسوب می شود که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت رفع آنها در جامعه تاکید دارند اظهار داشت: آسیب های اجتماعی معضلی ملی و حتی فرا ملی است و اگر می خواهیم که آنها را رفع کنیم باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر آسیب های اجتماعی در لرستان کاهش یافته است گفت: این امر نشانه اقدامات صورت گرفته از سوی دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به سخت کوش بودن و همچنین پیگیری مستمر دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: این امر نشان دهنده صداقت، پیگیری و دلسوزی ایشان است.

افشار با اشاره به با جمع آوری معتادان متجاهر در لرستان از سوی این شورا عنوان کرد: همچنین دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با سایر دستگاههای این حوزه تعامل مثبتی برقرار کرد به طوری که با این اقدام شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست که ما ۳۰ سال عمر مدیریتی خود را در حوزه داشته باشیم گفت: تغییر در ذات مدیریت است و بیش از حد ماندن در این دستگاه زمینه خلاقیت و نوآوری را از انسان سلب می کند.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به تغییرات در شوراهای مبارزه با مواد مخدر استان های مختلف بیان داشت: این امر به هیچ عنوان نشانه کم کاری و یا سوء عملکرد نیست.

افشار با تاکید بر اینکه حجم مشکل و انبوه آسیب های اجتماعی می طلبد که سازمان های مردم نهاد غیر دولتی در کشور افزایش پیدا کنند ادامه داد: در این راستا مطالبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان طی سفرهای اخیر مسئولان ملی به استان احصا شده و به معاونت اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای پرداخت ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه در زمینه پیشگیری از اعتیاد گفت:این طرح در ۱۲ استان کشور اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در ادامه سخنان خود از پرداخت سهم اعتباری دستگاههای آموزشی مانند آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم تا اوایل مهر ماه از سوی این ستاد در حوزه پیشگیری عنوان کرد: همچنین دو نوع تفاهم نامه با صدا و سیما در سطح ملی و استانی در حوزه پیشگیری از اعتیاد منعقد کرده ایم.

افشار با تاکید بر اینکه در بحث توانمندسازی و پیشگیری از اعتیاد محدودیت اعتباری نداریم گفت: به زودی مصوبه احداث ساختمان ستادی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اجرایی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه