Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور سرپرست وزارت نیرو عملیات اجرایی بزرگ‌ترین طرح آبرسانی شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران، به طول ۳۲ کیلومتر در اسلامشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین طرح آبرسانی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، ظهر امروز با حضور ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای، حسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان درشهرستان اسلامشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این عملیات آبرسانی که به منظور رفع کمبود آب شرب شهروندان ساکن شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم و شهر جدید پرند انجام خواهد شد، خدمات بهینه‌تری از سوی شرکت آبفا به شهروندان ارائه خواهد شد.

ابوالفضل صدرائیه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران درحاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: به منظور تأمین آب شرب مشترکین ساکن در شهرستان‌های جنوب غرب استان شامل اسلامشهر، بهارستان، رباط‌کریم و شهرجدید پرند، خط لوله انتقال به طول32 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر هزار و 100 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات فنی طرح بیان کرد: این طرح آبرسانی که با استفاده از لوله‌های فولادی با قطرهای هزار و 200 و هزار و 400 میلی‌متری احداث می‌شود، از منطقه رضی‌آباد شهرستان اسلامشهر آغاز و تا انتهای شهر پرند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران افزود: با توجه به افزایش جمعیت منطقه تحت پوشش و نیز ارتقاء وضعیت آب شرب شهروندان و جلوگیری از افت فشار منطقه، این طرح آبرسانی احداث می‌شود که با تکمیل و اتصال آن به طرح حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تهران، شاهد بهبود وضعیت کمی و کیفی آب شرب شهروندان خواهیم بود.

صدرائیه در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های مسئولان، طرح‌های آبرسانی علی‌رغم افزایش جمعیت در منطقه تحت پوشش، از وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار است، ضمن اینکه از شهروندان هم انتظار و درخواست داریم تا با تغییر الگوی مصرف ضمن صرف‌جویی در مصرف آب، خادمین خودشان را در شرکت آبفا جهت ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود