Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:38:41 GMT

خفه کردن زن جوان در زاهدان / قاتل اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۲۲۲۰

خبرگزاري آريا - عامل قتل زن ١٨ ساله در زاهدان دستگير شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سرهنگ ابراهيم ملاشاهي گفت: روز شنبه در پي وصول خبري مبني بر قتل زن 18 ساله در اثر خفگي در يکي از محله‌هاي شهرستان زاهدان، شناسايي و دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: کاراگاهان پليس پس از انجام کار اطلاعاتي و با اقدامات پليسي، از هويت متهم فراري که مرتکب قتل شده بود مطلع و وي را تحت نظر و مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ملاشاهي ادامه داد: ماموران پليس با هماهنگي مقام قضايي متهم را که جواني 25 ساله بود، در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در کمتر از سه ساعت شناسايي و وي را دستگير کردند.
رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان در پايان با اشاره به اينکه قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پليسي به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد و علت و انگيزه خود از اين جنايت را اختلافات خانوادگي عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
ميزان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه