Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه موفق شد در وقت های تلف شده مهمان خود خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، تیم های بعثت کرمانشاه و خوشه طلایی ساوه عصر روز (14 شهریور) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که با برتری 2 بر یک صاحب سه امتیاز شیرین مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در نیمه اول، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی را نیز روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما از گشودن دروازه ناتوان بودند.

با آغاز نیمه دوم تیم بعثت هجومی تر ظاهر شد و توانست در دقیقه 57 توسط سامان مهرابی زاده نخستین گل این تیم را به ثمر برساند تا میزبان با استرس کمتری بازی را دنبال کند.

اما این پایان کار نبود و تیم خوشه ساوه که نمی خواست بازنده میدان باشد حملات خود را گسترش داد تا اینکه در دقیقه 65 توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

تیم بعثت با دریافت این گل بازهم روی دروازه حریف حملات پردامنه ای را ترتیب داد تا اینکه سرانجام در دومین دقیقه وقت های تلف شده داور نقطه پنالتی را به سود این تیم نشان داد.

رضا نقیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه حساب شده توپ را به تور دروازه خوشه طلایی ساوه چسباند و سه امتیاز شیرین را برای بعثت به ارمغان آورد.

نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در هفته دوم با سفر به خوزستان با تیم نفت امیدیه دیدار خواهد کرد که این رقابت قرار است عصر روز سه شنبه 21 شهریور برگزار شود.

تیم بعثت در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با تیم های خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پاس همدان، گیتی پسند اصفهان، کیمیا فرایند تهران، خوشه طلایی ساوه و شهرداری بم در گروه سوم قرار گرفته است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند با یک گل عقب افتاده و تمام تلاشش را برای جبران این اختلاف به کار گرفته است.

دورتموند روی ضربه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 37 جلو افتاده و در نیمه دوم هم این برتری را حفظ کرده است. پی‌اس‌جی اگر کمی خوش شانس بود این نتیجه باید دقایق قبل تغییر می‌کرد اما تیرک دروازه مانع از گلزنی شاگردان لوئیس انریکه شد؛ نه یک بار، بلکه دو بار!

در دقیقه 51 کیلیان امباپه به همراه توپ از سمت راست وارد محوطه جریمه دورتموند شد و پس از کمی مکث تصمیم گرفت و با ضربه فنی پای راست توپ را دور از دستان گریگور کوبل به تیرک عمودی دروازه زد.

این توپ که قدرت زیادی داشت از پشت دروازه‌بان عبور کرد و در فاصله چند قدمی امباپه حرکت می‌کرد که اشرف حکیمی آن را دریافت و به لوکاس بارکولا پاس داد.

این بار بارکولا فرصت را مناسب دید و با ضربه زمینی توپ را به سمت راست دروازه فرستاد که دیگر تیرک عمودی دروازه‌ تیم میزبان لرزید و این بار مدافعان آن را به خوبی  دفع کردند.

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد