Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سردار محسن خانچرلی در پیامی ولادت با سعادت امام علی النقی، امام هادی (ع) را به کارکنان انتظامی و شیعیان جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

امام علی النقی علیه السلام معدن لطف و صفا ، گستره‏ی عظیم ولایت ، پناه درماندگان ، آیینه‏ تمام نمای عصمت ، هادی امّت، اسوه‏ی مجد و شرافت، نای پرخروش ولایت و ناخدای کشتی هدایت بودند که در دوران عمرشان جزء به راهنمایی و راهبری انسان ها مشغول نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام هادی (ع) در پانزدهم ذی الحجه سال 212 هجری و قمری در منطقه ای در اطراف شهر مدینه متولد شدند و بدین سبب کرامت و لطف پروردگار جهانیان از دریچه پر فیض وجودش جاری شد و آن زمان بود که آسمان و زمین مدینه از صدای هلهله فرشتگان مقرب الهی لبریز شد . ایشان در سن 8 سالگی به امامت رسیدند و دوران امامت آن حضرت 33 سال بود .

پدر ارجمند آن امام همام ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار و پاکدامن بودند. کنیه آن حضرت ابوالحسن و از القاب مشهور آن حضرت هادی و نقی ع است . حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارشان در سن 8 سالگی به مقام امامت رسیدند و دوران امامتشان 33 سال بود .

عمده اقدامات حضرت علی النقی (ع ) در مدت امامت ، شناساندن و تبیین مذهب جعفری ، آموزش و نشر احکام اسلامی و تربیت شاگردان و مبلغان دین بود .

امام هادی (ع) نه تنها تعلیم و گسترش و نگاهبانی از فرهنگ اسلامی را عهده دار بودند و ذره ای از آگاه ساختن مردم نسبت به حقایق مذهبی دریغ نکردند ، بلکه در مقابله پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر متوکل عباسی در جهت احقاق حق مسلمانان اقدام نمودند .

اینجانب، پانزده ذیحجه میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره‏ راهنمای بشریت، گنجینه‏ ارزشمند کرامت، قله بلند فضیلت،برگزیده‏ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی (ع) را به همه شیعیان جهان و هموطنان عزیز و کارکنان انتظامی تبریک عرض نموده و آرزومندم همگان در دنیا بتوانند زندگی سراسر معنویت در سایه سار برکات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در آخرت از شفاعتشان بهره مند گردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا