Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:26:25 GMT

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در رشت برپا می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۱۱۷۷

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در رشت برپا می شود

رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا با حضور بیش از ۲۰۰ غرفه در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، علی منتظری در تشریح این خبر گفت: فروشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک مدارس و نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی در حمایت از تولیدات داخلی گیلان، از ۱۷ تا ۲۷ شهریور ماه در رشت برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه بستر های لازم برای تامین و عرضه لوازم تحریر با قیمت مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید مهیا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۰۰ غرفه دار برگزار می شود، انواع کیف و کفش، لوازم التحریر، روپوش مدارس، مواد غذایی و پروتئینی با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد عرضه می شود.

نمایشگاه پاییزه رشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاه های گیلان پذیرای شهروندان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان