Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فاطمه دوستی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی استاندار با عوامل اجرایی طرح خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت زنان در استان اظهار داشت: کاهش هزینه‌های درمان، ارتقای سطح پیشگیری در سلامت زنان، افزایش سلامت جسمانی زنان، کنترل و مدیریت عوامل خطر در سلامت زنان از اهداف برگزاری طرح خود مراقبتی زنان در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت و سرطان را از مهم‌ترین عوامل مرگ و میر دانست و افزود: آموزش زنان به عنوان همسر و مادر نقش مهمی در کاهش این بیماری‌ها و سالم‌سازی جامعه دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام طرح خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت زنان در 3 مرحله بیان کرد: مرحله نخست این طرح مربوط به رابطان بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرکرد، مرحله دوم ویژه همه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی متقاضی شرکت در طرح و مرحله سوم برای معرفی زنان شرکت کننده در دوره‌ها به 19 پایگاه سلامت تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت بوده است.
دوستی زمان اجرای این طرح را از 21 خردادماه سال جاری به مدت 2 ماه عنوان و تصریح کرد: در این راستا 168 نفر به پایگاه‌های سلامت تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت معرفی شدند.
وی با بیان اینکه بانوان آموزش دیده در این طرح سفیران سلامت هستند، گفت: این بانوان باید در جهت کاهش بیماری‌ها گام بردارند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای اجرای طرح خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت زنان، تصریح کرد: این طرح سبب شد افراد از وضعیت جسمانی خود باخبر شده و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.
دوستی ادامه داد: ارتقا سطح سواد سلامت بانوان از طریق این طرح سبب پیشگیری و کاهش هزینه‌های درمانی است.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان