Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@23:47:40 GMT

مستند علامه عسگری از شبکه سیما پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۷۵۰۹

مستند علامه عسگری از شبکه سیما پخش می‌شود

به گزارش جام نیوز، دکتر میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در دومین کنگره بین المللی غدیر که با رویکرد بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال علامه عسکری در سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، گفت: خیلی از مردم جهان نسبت به ولایت تکوینیه ناآگاه هستند، اما ما به برکت آموزه‌های دینی خود توانستیم به این ولایت معرفت پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه غدیر نعمت ولایت تشریعیه اتفاق افتاد که باعث شد ما شیعیان از آن برخوردار شویم.

وی گفت: اگر تلاش مجاهدان بزرگی مثل علامه عسکری نبود، آنگاه مصیبت غبار بی‌معرفتی نسبت به عترت و ولایت کماکان برای ما باقی می‌ماند و ما می‌توانیم اکنون ثمره غدیر را در شخصیت بزرگانی مثل امام راحل و مقام معظم رهبری به دنیا معرفی کنیم.

معاونت سیما با بیان نقش رسانه ملی در معرفی علمای دین گفت: ما در رسانه ملی از حدود 20 سال قبل تلاش کردیم آثار و ثمرات علمایی که در قید حیات هستند را به مردم معرفی کنیم و در این راستا در مورد علامه عسکری ساعت‌ها در محضر ایشان برنامه‌های مختلفی را از مطالب‌شان ضبط کردیم که بخشی از آنها در قالب کتاب‌ها چاپ شد و بخشی دیگر به مرور در قالب فیلم‌های مستند و آثار نمایشی به نمایش گذاشته خواهد شد.

تسنیم

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات

 رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی گزارش می‌دهند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود حجت‌الاسلام جاوید پیش نماز مسجد امام زمان(عج) به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی مجروح شده‌اند.

 مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌اند.

رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی در ولایت هرات اعلام کردند از حمله امشب به نمازگزاران در شهرک اندیشه (محمدیه) ولسوالی گذره هرات، شش شهید و دو زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق