Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: طرح‌های اشتغال فراگیر در مناطق محرو و روستاهای استان اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه نیازمند تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد پورقلی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نمین اظهار داشت: طرح‌های اشتغال فراگیر در مناطق محروم و روستاهای استان اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه نیازمند تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم که از جمله این طرح‌ها می‌توان به کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و کارآموزی در محیط کار واقعی و نیاز سنجی حوزه روستایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه کیفیت‌مدار آموزش‌های مهارتی با هدف نیاز بازار و کمک به توسعه اشتغال از اقدامات مهمی است که به دنبال آن هستیم که در طول چندین سال گذشته در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته که امیدواریم از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی به عنوان یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که فنی و حرفه‌ای استان با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن است و خوشبختانه تاکنون افرادی توانمند و ماهر را تربیت کرده که این مسئله برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پورقلی بیان کرد: تولید ملی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه از جمله مواردی است که آموزش فنی و حرفه‌ای در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام داده و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی اظهار کرد: ایجاد روحیه کارآفرینی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه باید به نوآوری و خلاقیت اهمیت ویژه‌ای باید داده شود و یکی دیگر از مواردی که حائز اهمیت بسیار است سرمایه‌های انسانی است که باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این سرمایه‌های ارزشمند به خوبی استفاده شود.

فرهاد عبدالعلی‌پور فرماندار نمین نیز در این مراسم اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار به عنوان اصلی‌ترین نیاز کشور برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه کسب آموزش‌های مهارتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تک تک افراد در این زمینه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با توسعه و رشد اشتغال و کاهش بیکاری دست یابیم.

در این مراسم مهدی صادقی‌آذر به عنوان سرپرست جدید مرکز معرفی شد و از تلاش‌ها و خدمات جابر مجرد رئیس قبلی مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)