Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در شهرکرد به‌کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی شامگاه پنجشنبه با حضور حدود 1800 دانشجو از 55 دانشگاه علوم پزشکی از 10 شهریورماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب بیشترین عنوان‌های برتر در رده نخست دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت‌کننده در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دوم و دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز سوم شد.

تیم دانشگاه اهواز مقام اول، تیم دانشگاه کرمان مقام دوم و تیم دانشگاه اصفهان مقام سوم مسابقات فوتسال را کسب کردند.

در مسابقات شطرنجمحدثه‌سادات گلسرخی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد با کسب 9 امتیاز مقام نخست مسابقات شطرنج سیزدهمین المپیاد دختران علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

فاطمه پورمند از دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب 7.5 امتیاز مقام دوم و فهیمه طالبی از دانشگاه بیرجند با کسب 6.5 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات شطرنج را از آن خود کرد.

در مسابقات بدمینتون در بخش آزاد انفرادی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تهران، شیراز و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات تنیس روی میزدانشگاه علوم پزشکی ایران اول، اصفهان دوم و شیراز و شهید بهشتی سوم شدند.

در مسابقات تیراندازان، تیراندازان مشهدی توانستند در مجموع رقابت‌های تیمی تفنگ بادی و تپانچه در مقام اول قرار گیرند و کاپ طلای سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را از آن خود کنند.

همچنین تیراندازان یزدی با مجموع 17 امتیاز و تیراندازان دانشگاه بهزیستی با کسب 10 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب و کاپ‌های نقره و برنز را از آن خود کردند.

تیراندازان شهرکردیشهید بهشتی و زنجان نیز به ترتیب با کسب 5، 9، 10 امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در رقابت‌های انفرادی نیز در رشته تپانچه بادی، شیما رضا بنده‌لو از یزد، عطیه احمدی از مشهد، اعظم کازرانی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کاتای انفرادی که با شرکت 24 رزمی کار در نخستین روز از آغاز مسابقات برگزار شد، فاطمه قجقی کاراته‌کار مازندرانی موفق به کسب مقام اول و مدال طلای، نگین رنجی از همدان هم مدال نقره و 2 مدال برنز به مینا خسروی از کرمانشاه و صبا رمضانی از اصفهان اهدا شد.

در وزن مثبت 68 نیز آیدا محمدی‌پور از اصفهان و ستاره میرشمس از یزد رتبه‌های اول و دوم و نگین حسینی از تهران و سمانه علیزاده از مازندران مشترکا سوم شدند.

پریسا خسروی از اراک نیز در وزن منفی 68 به مدال طلا رسید و زهرا محمدی از دانشگاه ایران موفق به کسب مدال نقره شد.

نگار اسلامی از اهواز و شقایق حیدری از دانشگاه شهید بهشتی مشترکا سوم شدند.

در وزن منفی 61 ریزان عشایری رزمی‌کار دانشگاه تهران طلا گرفت و زهره طاهری از بابل به مدال نقره رسید.

همچنین فروزان بوسعیدی از شهرکرد مشترکا با نازنین یگانه وزرشکار کردستانی به مدال برنز دست پیدا کردند.

در وزن منفی 55 کیلوگرم در رقابتی نفسگیر بین 17 رزمی کار، فاطمه زهرا خلیلی از مازندران توانست به مقام اول دست یابد و صاحب مدال طلا شد.

فاطمه قلعه‌نویی از اراک در مقام دوم جای گرفت و پانته‌آ شکوهی از همدان و مینا خسروی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

در مسابقات کومیته منفی 50 کیلوگرم مدال طلا بر گردن الناز شاه‌حسینی از تهران، مدال نقره بر گردن فرشته میرفخرایی آویخته شد و مدال برنز به رضوان امیری از کرمانشاه و نیره جمالی از زاهدان اهدا شد.

مسابقات کاراته المپیاد در 2 رشته کاتا و کومیته با حضور 132 شرکت کننده در قالب 34 دانشگاه برگزار شد.

در مسابقات دو و میدانیدانشگاه علوم پزشکی تبریز اول، دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوم و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شوم شد.

در مسابقات شنادانشگاه علوم پزشکی شیراز اول، دانشگاه علوم پزشکی ایران دوم و دانشگاه علوم پزشکی اهواز سوم شد.

انتهای پیام/

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، آقای دکتر سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت گردید.

در پایان توسط ریاست دانشگاه از اساتید برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل به عمل آمد. در انتها طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط دانشجویان به امضاء رسید.

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد