Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@13:27:26 GMT

موثرترين ماسک هاي طبيعي براي مو و مشکلات آنها

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۶۹۷۱

خبرگزاري آريا - ماسک هاي طبيعي براي مو در اين مطلب برايتان از ماسک هاي طبيعي و خانگي مو مي گوييم. مقاديري که براي ماسک ها گفته مي شود براي موهاي کوتاه در نظر گرفته شده
ماسک هاي طبيعي براي موماسک هاي طبيعي براي مو, هواي آلوده و آرايشگاه هاي زنانه دست به دست هم داده اند تا طراوت و شادابي موهايتان از دست برود! رنگ کردن هاي پي در پي و قرار گرفتن موها در معرض مواد شيميايي مختلف، برزگ ترين تهديد براي موها به حساب مي آيند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توصيه اول و دوم و سوم ما اين است که به جاي عوض کردن مداوم رنگ و مدل، زيبايي طبيعي موهايتان را که فقط مخصوص شماست، بشناسيد و دوست داشته باشيد. اما اگر کمي دير شده و همين الان هم گرفتار مشکلات ناشي از وضعيت موهايتان هستيد، با ما همراه شويد.
در اين مطلب برايتان از ماسک هاي طبيعي و خانگي مو مي گوييم.
مقاديري که براي ماسک ها گفته مي شود براي موهاي کوتاه در نظر گرفته شده؛
اگر موهاي بلندي داريد، مواد را به نسبت بلندي موها چند برابر کنيد.

ماسک هاي طبيعي براي مو
امان از موخوره!1. ماسک رزماريبا ماسک طبيعي رزماري، شدت موخوره تان را کم کنيد! رزماري گياهي است که به جلوگيري از آسيب ديدن مو در اثر موخوره کمک شاياني مي کند. شما مي توانيد با استفاده از روغن کرچک و رزماري، ماسکي طبيعي به همين منظور بسازيد. عصاره گياه رزماري را به همراه مقداري آب حدود 10 دقيقه بجوشانيد.
هنگامي که اين جوشانده خنک شد، از صافي ردش کنيد و در کاسه بريزيد.
حالا مقداري روغن کرچک درون کاسه بريزيد.
اين ترکيب را به خوبي مخلوط کنيد و به موها و پوست سرتان بماليد.
اين ماسک عالي، در کمترين زمان ممکن، مشکل موخوره شما را کاهش خواهدداد.
درمان شکنندگي موها2. ماسک آووکادوآووکادو يک نرم کننده طبيعي براي موهاست؛ همچنين در رفع موخوره عالي است. مقداري از گوشت آووکادو را له کنيد و کمي روغن بادام به آن بيفزاييد. خمير به دست آمده را به موهايتان بماليد و حدود 30 دقيقه يا تا زماني که خمير خشک شود صبر کنيد.
حالا با يک شامپوي ملايم، موهايتان را بشوييد.
اگر هر هفته از اين خمير روي موهايتان بگذاريد، شاهد کاهش شکنندگي موهايتان خواهيد بود.
اگر موهايتان چرب است3. ماسک ماست و توت فرنگي
ماسک هاي طبيعي براي مو
براي تهيه اين ماسک، اول توت فرنگي را در مخلوط کن بريزيد تا کاملا له شود و سپس ماست را اضافه کنيد؛ بعد هم کمي جوش شيريني و آبليمو بيفزاييد. توت فرنگي چربي مو را تنظيم مي کند و سرشار از ويتامين C است که براي سلامت مو مفيد است؛ جوش شيرين هم براي برداشتن مواد آرايشي، چربي و آلودگي از روي موها بهترين گزينه است؛ آبليمو هم چربي موها را کم مي کند.
اگر مدام از اين ماسک استفاده کنيد، رنگ موهايتان کمي هم روشن مي شود؛ به ويژه اگر با اين ماسک زير آفتاب برود.
(5 قاشق غذاخوري ماست- 5 عدد توت فرنگي- يک قاشق جوش شيرين- يک قاشق آبليمو)
ريشه ها را قوي کن!4. ماسک روغن کرچکزرده تخم مرغ را با مقداري روغن کرچک و پودر ويتامين A مخلوط کنيد. براي تهيه پودر ويتامين A مي توانيد کپسول هاي آن را از داروخانه تهيه و از پودر داخل آن استفاده کنيد. اين مخلوط را روي موهايتان بماليد و کمي ريشه موهايتان را ماساژ دهيد. بگذاريد ماسک به مدت 2 ساعت روي موهايتان بماند. بهتر است سرتان را در اين مدت با يک کلاه پلاستيکي بپوشانيد. بعد از اين مدت سرتان را با آب ولرم بشوييد. اين ماسک براي جلوگيري از ريزش مو هم مفيد است.
(يک عدد زرده تخم مرغ- 2 قاشق غذاخوري روغن کرچک- يک قاشق غذاخوري پودر ويتامين A)س
عمليات رهايي از شرّ موهاي خشک5. ماسک تخم مرغ و پرتقالشايد استفاده از تخم مرغ روي موها کمي کثيف کاري داشته باشد اما نتيجه اش عالي است! ماسک طبيعي تخم مرغ، هم موخوره را کاهش مي دهد و هم موهايتان را نرم مي کند. يک تخم مرغ را بشکنيد و کمي آب پرتقال، روغن کرچک و پودر جوانه به آن بيفزاييد تا حالت خميري به خود بگيرد. حالا اين خمير را به موها يا به انتهاي تار موهايتان بماليد.
سپس موهايتان را با يک کلاه مخصوص حمام بپوشانيد تا بوي تخم مرغ اذيت تان نکند. حدود 30 دقيقه صبر کنيد و بعد با شامپوي هميشگي تان، سرتان را بشوييد. اين راه درماني مي تواند موهاي خشک را نيز درمان کند.
(يک تخم مرغ- 3 قاشق آب پرتقال- يک قاشق روغن کرچک- يک قاشق پودر جوانه گندم)
اگر موهايت وز است!6. ماسک شير و عسل
ماسک هاي طبيعي براي مو
مخلوط را خوب به هم بزنيد تا عسل کاملا حل شود؛ سپس به دقت آن را روي موههاي خود ريخته و مطمئن شويد که تمام موهايتان را پوشانده است. اجازه دهيد اين ماسک يک ساعت روي موهايتان بماند و سپس با شامپوي هميشگي تان آن را بشوييد.
اين ماسک فوق العاده، مهاي شما را سنگين يا چرب نمي کند بلکه به آن نرمي و درخشندگي کاملا اعجاب انگيزي مي بخشد.
مرگ بر شوره7. ماسک سرکه سيباگر سرتان شوره مي زند، اين ماسک ساده را امتحان کنيد. کافي است سرکه سيب و روغن زيتون را خوب با هم مخلوط کنيد. سرکه سيب چربي سر شما را از بين مي برد و روغن زيتون پوست سرتان را نرم و از شوره زدن جلوگيري مي کند.
اين معجون را روي موها و پوست سرتان بماليد و بگذاريد 10 تا 15 دقيقه بماند.
بعد موهايتان را با آب ولرم بشوييد.
در مرحله بعد موها را دوباره با آب سرد آبکشي کنيد.
بعد از مدتي خواهيد ديد که شوره سرتان کمتر خواهدشد.
(3 قاشق غذاخوري سرکه سيب- يک قاشق غذاخوري روغن زيتون)
انتخاب من: موهاي براق8. ماسک عسل
روزگاري بود که استفاده از عسل يک عمل لاکچري به حسابمي آمد اما امروزه هر خانمي مي تواند به راحتي از اين ماسک مو استفاده کند. براي اينکه موهاي براقي داشته باشيد عسل را با روغن زيتون و سرکه مخلوط کنيد و روي موهايتان بماليد؛
سپس با شانه زدن، مواد را از ريشه به سمت نوک موها هدايت کنيد.
تونيک را به مدت يک ساعت روي موهايتان بگذاريد و سپس موهايتان را بشوييد.
سيب سبز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت

پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت.

سهام تسلا روز دوشنبه در معاملات پیش گشایش بازار بورس ایالات متحده نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که سهام بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدو، شرکت سازنده موتور اصلی جستجوی اینترنتی در چین، موافقت کرده است که به سازنده خودروهای برقی آمریکا یعنی تسلا برای جمع آوری داده های مربوط به راه‌های چین، حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود را بدهد.

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

این منابع تاکید کردند که این توافق، موانع قانونی نهایی را برای راه اندازی سیستم رانندگی خودکار کامل (FSD) تسلا که آخرین نسخه از فناوری اتوپایلوت Autopilot محسوب می شود، برطرف می‌کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با لی کیانگ، نخست وزیر این کشور گفتگو کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در طول مذاکرات خود در صدد گرفتن مجوز برای عرضه نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از این کشور بوده است.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقت برای راه اندازی سرویس کمک راننده تسلا در این کشور را صادر کرده‌اند.

این منابع همچنین به بلومبرگ اعلام کردند که تسلا همچنین موفق شد که الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت داده ها و حریم خصوصی را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع به توزیع سیستم‌های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را کسب کنند.

شرکت های خارجی برای دریافت مجوز باید با شرکت های فناوری محلی همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تقویت کننده موی مردانه
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟