Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير جهاد کشاورزي در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوي از پروژه هاي کشاورزي اين استان در شهرستان هاي باخرز،تايباد و تربت جام بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از وزارت جهاد کشاورزي،محمود حجتي در در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوي، عصر امروز از واحد پرواربندي مدرن 1000 رأسي دام سبک در شهرستان باخرز بازديد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بازديد تعدادى از دامداران تقاضاهاى خود را مطرح و وزير جهاد كشاورزى راهكارهاى لازم را براي حل مسائل آنان ارائه کرد.
در ادامه اين سفر، وزير جهاد کشاورزي و هيئت همراه از مزرعه پرورش شترمرغ با ظرفيت پرواري 2000قطعه و مولد150 قطعه در شهرستان تايباد بازديد کردند.
كشتارگاه صنعتى در حال احداث سالم گوشت در شهرستان تربت جام،پروژه ديگري بود که در اين سفر مورد بازديد وزير جهاد کشاورزي قرار گرفت.
اين کشتارگاه در يك شيف براي کشتار ٥٠٠ راس دام سنگين و ١٥٠٠ دام سبك ظرفيت دارد.
وزير جهاد کشاورزي در ادامه اين سفر از شرکت سهامي زراعي نيل آباد تربت جام و طرح هاي شاخص اجرا شده در اين مجتمع از جمله مزارع مجهز به سيستم هاي آبياري نوين بازديد داشت.
در اين سفر همچنين،سيلوي 50 هزارتني شهرستان تربت جام مورد بازديد وزير جهاد کشاورزي و هيئت همراه قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴