Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان، محمد محسن بیگی افزود: دانش آموزان این استان حتی در مناطق محروم نیز رتبه های قابل توجه ای در کنکور سراسری سال 96 کسب کرده اند.
وی اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در سه سال اخیر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان بوده و در همین راستا دانش آموزان استان موفقیت های چشمگیری را در مسابقات مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن بیگی به کسب بیش از 600 رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال 96 اشاره کرد و افزود: امیرحسین قاسمی نژاد رائینی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان آیت الله خامنه ای سیرجان توانست در کنکور سراسری سال 96 رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی را به خود اختصاص دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل از دانش آموزان برگزیده و برتر را در همه زمینه ها ضروری دانست و بیان کرد: تمام نظام های بین المللی توجه ویژه ای به دانش آموزان نخبه و برگزیده دارند زیرا این دانش آموزان ضمن افتخار آفرینی برای خانواده، شهر و منطقه خود مهمترین سرمایه کشورها و آینده سازان جوامع هستند.
محسن بیگی خطاب به برگزیدگان کنکور سراسری گفت: برای موفقیت هیچ سقفی نمی توان تعیین کرد لذا باید بعد از موفقیت در آموزش های عمومی کشور گام های بلندی برای فتح قله های موفقیت در زمینه علوم تخصصی نیز بردارید.
وی بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در روند فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد و افزود: نباید در سیستم آموزشی به دنبال انتقال تجربیات دیگران از یک کتاب به کتاب دیگر یا از یک ذهن به ذهن دیگری باشیم بلکه باید در راستای تولید علم، فکر، اندیشه همراه با خلاقیت و نوآوری در مدارس و دانشگاه گام برداریم.
محسن بیگی تاکید کرد: باید در مدارس و دانشگاه در راستای رشد دانش آموزان و دانشجویان تلاش شود زیرا رشد زمینه ساز توسعه متوازن است و موجب اثر گذاری افراد در کنار هم جهت ساختن جامعه ای آباد ، ایده آل و پیشرفته می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند

  اسماعیل نصراللهی که از او به عنوان "پدیده کنکور ۱۴۰۲" یاد شده بود همراه پدرش بر اثر گازگرفتگی جان باختند. مادر خانواده نیز در بیمارستان بستری است.   به گزارش ایسنا؛ مرگ این نخبه و رتبه برتر کنکور واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است. وزیر علوم ایران نیز درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفته است.     اسماعیل نصراللهی، اهل ساری با وجود معلولیت جسمی و حرکتی در سال‌های گذشته به موفقیت‌های تحصیلی بسیاری دست یافته و در کنکور سراسری ۱۴۰۲ رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود.   احمد نصر اللهی، پدر اسماعیل نیز جراح دندانپزشک بود.    روز گذشته سخنگوی اورژانس مازندران، مرگ این دو عضو خانواده بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را تایید کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند