Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی خبر داد. سردار مهدی انصاری اظهار داشت: یک سارق حرفه‌ای که بعد از دو سال فراری بودن امروز عصر در یکی از روستاهای شهرستان گچساران دستگیر شد با همکاری برخی اهالی روستا یکی از ماموران پلیس را به شهادت رساند و فرار کرد.
به گزارش نامه نیوز وی بیان کرد: این سارق حرفه‌ای که سال‌ها پیش در استان فارس اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود دو سال پیش در زندان هنگام مراجعه به درمانگاه فرار کرد که از آن زمان تاکنون تحت تعقیب پلیس قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری ابراز کرد: امروز ماموران نیرو انتظامی با اعزام به یکی از روستاهای اطراف شهرستان گچساران این سارق حرفه‌ای را دستگیر و دستبند زدند که با همکاری اهالی روستا یکی از ماموران را به شهادت رساند و فرار کرد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد