Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@17:02:03 GMT

حرکت جهادی امام جمعه هیرمند در روز عید غدیر خم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۴۱۲۸

حرکت جهادی امام جمعه هیرمند در روز عید غدیر خم

در روز عید سعید غدیر به همت امام جمعه شهرستان هیرمند و گروه جهادی ام المومنین خدیجه کبری(س) تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان و فقرا تقسیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازندای هیرمند؛عید سعید غدیر فرصت مناسبی است تا با الگو گرفتن از آداب این روز بتوان بخشی از نیازهای فقرا و مومنین را که به آن سفارش شده است عمل کرده و اعمال این روز را تا حد امکان اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز عید سعید غدیر به همت امام جمعه شهرستان هیرمند و گروه جهادی ام المومنین خدیجه کبری(س) تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان و فقرا تقسیم شد.

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این خصوص گفت:از اعمالی که به انجام آن در روز عید غدیر سفارش شده است، افطاری دادن به روزه داران و پذیرایی از مؤمنان است.

وی افزود: با توجه به اعمال این روز همانند سال گذشته تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان کل منطقه سیستان تقسیم شد.

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: در این بین تعداد 60 سبد غدایی به همراه 60 بسته پوشاک و لوازم التحریر نیز به فقرا و نیازمندان اهداء شد.

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: سال گذشته نیز در روز عید غدیر خم تعداد 12 هزار پرس غذا بین نیازمندان تقسیم شده است که امسال به همت خیرین و مردم نیک اندیش این تعداد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت معیشتی خانواده ها در منطقه سیستان سعی شده است تا موارد اهدایی به فقرا از قبیل پوشاک و مواد غذایی باشد، زیرا یکی از اخلاقیات حضرت علی (ع ) توجه و سیرکردن شکم فقرا بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی