Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید با فعالیت بیشتر در بسیج کردن کشورهای مسلمان علیه جنایات دولت میانمار اقدام کنند. به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویی که به منظور محکومیت جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان مظلوم روهینگیایی عصر امروز یک شنبه 19 شهریورماه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما داغدار نسل کشی هستیم که در پس تزویر سازمان های بین المللی رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره واقعی سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین المللی حقوق بشر هر از چندگاهی در سایه شعارهای مردم فریب پنهان می‌شود ولی امروز چهره واقعی آنها با انفعال و سکوت آنها در قبال جنایات فجیع دولت میانمار علیه مسلمانان مظلوم این کشور آشکار شده است.
وی افزود: سازمان‌های حقوق بشری که برای اتفاقات کمتر از این فریاد عدالتخواهی سرمی‌دهند در برابر اینگونه جنایات علیه مردم مظلوم میانمار سکوت اختیار کردند و فراتر از آن اینکه به عامل این جنایات جایزه صلح نوبل می‌دهند.
نماینده سابق مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای مسلمان امروز در حاشیه قرار گرفته‌اند و متأسفانه به جای اینکه به نسل کشی در سوریه، عراق، یمن و در روزهای اخیر در میانمار واکنش جدی نشان دهند. تنها در حاشیه نشست اجلاس سران کشورهای اسلامی به موضوع کشتار مردم میانمار می‌پردازند.
زاکانی با انتقاد از موضع گیری و اقدامات مسئولان کشورمان در قبال جنایات دولت میانمار اظهار داشت: در حالی که همسر و فرزند رئیس جمهور ترکیه به میانمار رفتند و دست کم در یک حرکت رسانه‌ای و تبلیغاتی به کمک مردم میانمار رفته‌اند انتظار ما از مسئولین کشورمان فراتر از آن چیزی است که مشاهده می‌کنیم و دستگاه دیپلماسی ما باید با فعالیت بیشتر در بسیج کردن کشورهای مسلمان علیه جنایات دولت میانمار اقدام کنند.
وی ادامه داد: همچنین دستگاه قضایی مکلف است به این جنایت رسیدگی کند و در مجامع بین المللی شکایاتی تنظیم کند.
نماینده سابق مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وظیفه نخبگان است که به عنوان نسل مطالبه‌گر هم اعتراض خود را به سازمان ملل و جهان اسلام نشان دهند و هم اینکه از مسئولان کشورمان بخواهند که در قبال اینگونه جنایات عکس العمل‌های بهتری از خود نشان دهند و فریاد مظلومیت مردم میانمار را به گوش جهانیان برسانند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود، اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کنشگری خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

"سال ۸۸ در دانشگاه علی‌رغم همه ساختارشکنی‌ها و دیکتاتوری تمامیت‌خواهان علیه بالاترین مشارکت سیاسی مردم اما نه درخواستی بود و نه ما به عنوان فعال دانشجویی موافق حضور نظامی و انتظامی در دانشگاه بودیم.

این اتفاق هرگز رقم نخورد، اما امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود.

تجمع ممنوع است

حمایت جرم‌انگاری می‌شود

تیک تاک فیلتر می‌شود

استاد و دانشجو بازداشت می‌شوند

اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

روشنفکران، بازیگران، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایران قرار نیست امروز به رسم ادب پاسخ همدردی و مداخله آنجلینا جولیا در حوادث ایران را بدهند؟

واقعاً این سکوت معنادار و ندیدن این همه تناقض، مضحک نیست؟

کد خبر 748390

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا