Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@06:57:28 GMT

پلمپ دو واحد صنفی متخلف در رودبارجنوب

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۴۶۰۴

پلمپ دو واحد صنفی متخلف در رودبارجنوب

فرماندار رودبارجنوب از اجرای شدید طرح گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار و پلمپ دو واحد صنفی در این رابطه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار‍ ما، صبح امروز در پی بازرسی گشت مشترک از قسمتی از بازار شهر رودبارجنوب تعدادی از اصناف متخلف مشمول تذکر کتبی و شفاهی ،پرداخت جریمه نقدی شدند ،و دو واحد صنفی نیز پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب اجرای طرح گشت های مشترک را از جمله برنامه های اولویت دار بمنظور رصد بازار و نظارت بر عملکرد صنوف ذکر کرد و گفت: برنامه ریزی برای ایجاد گشت های مشترک از جمله راهکارهای حمایت ازمصرف کننده و جلوگیری از عرضه کالای قاچاق، گران فروشی و فروش کالای نامطلوب است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: در پی شکایات مردم از عدم رعایت سطح قیمت ها و موارد بهداشتی توسط برخی اصناف ،تصمیم بر آن شد که گشت مشترک بازرسی از بازار ،نظارت شدید و مداوم را در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: نظارت بر تمام محله‌های سطح شهر، جلوگیری از گرانفروشی و نوسان قیمتها، عدم ارائه کالای غیربهداشتی و تاریخ گذشته با قوت هر چه تمام تر در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

فرماندار رودبار جنوب در پایان افزود: در پی این گشت تعدادی از اصناف متخلف مشمول تذکر کتبی و شفاهی ،پرداخت جریمه نقدی شدند ،و دو واحد صنفی نیز پلمپ شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون