Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@22:25:48 GMT

«حمید، خواننده رپ» متهم به قتل عمد شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۵۹۳۳

«حمید، خواننده رپ» متهم به قتل عمد شد +عکس

خواننده رپ با مشخص شدن علت مرگ پدرخوانده‌اش، در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت. پزشکی قانونی علت مرگ مرد میانسال را ضربه به سر اعلام کرده است.

رکنا: حمیدرضا 24 ساله خواننده رپ ایرانی است که 24 مرداد امسال در جریان درگیری با شوهر مادرش در خانه‌ای در خیابان ملاصدرای تهران باعث مرگ او شد. وی با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خواننده رپ در جریان تحقیقات قضایی مدعی شده بود قصد کشتن شوهر مادرش را نداشته است. روز درگیری چون متوجه شده پیرمرد دوباره با مادرش درگیر شده و وی را کتک زده، برای ترساندن و تذکر دادن به وی به آنجا رفته تا او را مجبور کند دیگر با مادرش بدرفتاری نکند که میان آن دو درگیری رخ داده و وی با او درگیر شده و بعد از چند روز وی در بیمارستان فوت کرده است.درحالی که او مدعی بود ناخواسته و در اوج خشم در درگیری باعث مرگ پیرمرد شده است، با دستور قضایی به اتهام قتل عمد روانه زندان رجایی‌شهر کرج شد. این درحالی بود که سه فرزند مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران از عامل جنایت شکایت کردند و شرط گذاشتند اگر او واقعیت ماجرا را بگوید وی را می‌بخشند. درحالی این شرط از سوی خانواده مقتول گذاشته شده بود که خواننده رپ همچنان گفته‌های قبلی‌اش را تکرار کرده و می‌گفت ناخواسته مرتکب این قتل شده است.

تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا این‌که با گذشت سه هفته، دیروز کارشناسان پزشکی قانونی به بازپرس پرونده اعلام کردند علت مرگ مرد میانسال، خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی است. با مشخص شدن علت مرگ پیرمرد، خواننده رپ در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش

ویدیویی منتشر شده از توله خرس قطبی که علاقه اش را با شیطنت به مادرش نشان می دهد را ببینید. منبع: viral vids

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران