Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل – نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان، گزینه مشخصی برای استانداری اردبیل ندارد.

رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اخبار منتشره مبنی بر مطرح شدن دو نفر به عنوان استاندار آینده اردبیل و انتقال مجید خدابخش به استانداری آذربایجان شرقی در خصوص این اخبار ابراز بی‌اطلاعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییر استاندار اردبیل در چند جلسه مجمع نمایندگان بررسی شده و اینکه بعد از تغییر احتمالی موضع نمایندگان چه خواهد بود در جلساتی همفکری و مشورت‌هایی صورت گرفته اما در مجمع نمایندگان استان نام فرد خاصی به عنوان گزینه استاندار آینده اردبیل مطرح نشده است.

وی تاکید کرد: نمایندگان استان معتقد هستند که هر قدر نیروهای اردبیل در تهران و در سطح وزارتخانه‌ها اشتغال داشته باشند، زمینه توسعه استان تسهیل می‌شود و به همین دلیل از جمله گزینه‌هایی که به عنوان وزیر نیرو به دکتر روحانی پیشنهاد شده، مجید خدابخش است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در واقع این خواسته نمایندگان آذری‌زبان بود که از ظرفیت مدیران آذری‌زبان در سطح وزارتخانه‌ها استفاده شود و پیشنهاداتی از سوی بخش اعظمی از نمایندگان آذری‌زبان به رئیس دولت مطرح شد.

به گفته کریمی اکثر نمایندگان آذری‌زبان این پیشنهاد را پذیرفته و درخواست را امضا کرده‌اند و فراکسیون مناطق ترک‌نشین نیز موافق این موضوع بوده که در ادامه گزینه‌هایی برای وزارت علوم و وزارت نیرو معرفی شد و در وزارت نیرو شش گزینه مطرح بود که یکی از آن ها مجید خدابخش استاندار اردبیل است.

وی تاکید کرد: این پیشنهادات به آقای روحانی الزامی نیست و تنها یک درخواست است تا زمینه حضور نیروهای کارآمد آذری‌زبان در سطح وزارت خانه و معاونان وزیر تسهیل شود که البته بنده از رد یا پذیرش پیشنهاد خدابخش به وزارت نیرو بی‌اطلاع هستم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال مجید خدابخش به استانداری آذربایجان شرقی نیز ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: نمایندگان استان بیشتر به دنبال تغییری هستند که مدیران فعلی استان به بخش‌های بالاتری ارتقا یابند و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

وی افزود: بی‌شک هر فرد دیگری نیز به عنوان استاندار جدید اردبیل مشغول به کار می‌شود می‌بایست کارآمدتر و توانمند تر از استاندار قبلی فعالیت کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • انتصابات جدید در گیلان
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود