Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان خیریه علامه کرمی با اشاره به راه‌اندازی بخش آی سی یو ۲ گفت: استانداری خوزستان برای راه‌اندازی این بخش قول مساعدت ۱.۵ میلیارد تومان را دادند اما تاکنون اعتباری به ما ابلاغ نشده و در انتظار ابلاغ این اعتبار هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین ملائی‌‌زمانی امروز در بازدید میدانی از بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آی سی یو و سی سی یو بخش‌هایی هستند که معمولا کمبود تخت در آنها کشوری است، اظهار داشت: در حال حاضر 20 تخت در بخش سی سی یو بیمارستان علامه کرمی اهواز فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش آی سی یو بیمارستان علامه کرمی اهواز 11 تخت دارد، افزود: بخش آی سی یو 2 با اعتبار 3 میلیارد تومان و با ظرفیت 15 تخت در حال آماده‌سازی است که 1.5 میلیارد تومان از این اعتبار را استانداری خوزستان قول مساعدت دادند اما تاکنون اعتباری به ما ابلاغ نشد و در انتظار ابلاغ این اعتباریم.

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت: 1.5 میلیارد تومان دیگر کل اعتبار احداث بخش آی سی یو 2 را کمیته امداد کشور تقبل کرده که تاکنون یک میلیارد تومان ابلاغ کردند اگر اعتبارات مورد نیاز به صورت کامل از سوی استانداری استان و کمیته امداد کشور ابلاغ شود این بخش تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات استان و بیماران خاص دیالیزی کمبود تخت دیالیز است، عنوان کرد: اکنون در بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز 10 تخت دیالیز فعال داریم و این بیمارستان جز معدود بیمارستان‌هایی است که دارای تخت دیالیزی است.

ملائی‌زمانی بیان کرد: ان آی سی یو بخش ویژه نوزدان با ظرفیت 33 تخت پس از بیمارستان امام خمینی(ره)، بزرگترین ان آی سی یو خوزستان در بیمارستان خیریه علامه کرمی وجود دارد. به دلیل وجود پزشک فوق تخصص نوزادان مقیم در بخش موجب شده که نوزادان استان‌های همجوار نیز به این بخش ارجاع داده ‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش نورولوژی بیمارستان خیریه علامه کرمی دارای 36 تخت است که بیش از 80 درصد تخت‌ها پر هستند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه