Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه پرسپوليس در آستانه ديدار اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در خصوص مسائل گوناگون پرسپوليس به اظهار پرداخته است.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، علي اکبر طاهري امروز در گفت و گو با برنامه حوالي امروز در شبکه 5 صدا و سيما صحبت هايي مهمي را درباره پرسپوليس مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تفاوت ميان علاقمندي و هواداري؟
تفاوتي ميان علاقمندي و هواداري وجود دارد؛ در اجتماع ممکن است ميان گروه هاي خاص و در مورد موضوعي خاص علاقه وجود داشته باشد، اما در بحث هواداري اين موضوع با عشق توامان مي شود و به جرات مي توانم بگويم که نيروي محرکه هر فعاليتي هوادار است. اگر موضوعي هوادار نداشته باشد، رشد هم نمي کند. هوادار خيلي مهم است و اگر شما به اين رابطه بها بدهيد باعث مستحکم تر شدن اين عشق مي شويد.
برنامه هاي بلندمدت و کوتاه مدت براي آينده پرسپوليس؟
اين موضوع دو بخش است که شامل دو بعد بلند مدت و کوتاه مدت مي شود. باشگاه هاي فوتبال در ايران به صورت حمايتي اداره مي شود و خودشان نمي توانند خودکفا باشند و اين مشکلي است که فوتبال ايران دارد، در حالي که در کشورهاي ديگر خود فوتبال درآمدش را در مي آورد. در ايران هيچ از يک باشگاه ها نمي توانند بين درآمدها و هزينه هاي خود تعادل ايجاد کنند و مديران هميشه دغدغه بدهي هاي معوقه را دارند.
مشکل ما مديريت دولتي نيست بلکه عدم مديريت صحيح است
ما بحث مديريت را کمرنگ مي کنيم و به خصوصي سازي مي پردازيم. شما خيلي از شرکت هاي بزرگ دنيا که برويد، نفر خاصي را به صورت خصوصي نمي بينيد ولي فرهنگ مديريت صحيح بر آنها حاکم است. مثالي در اين مورد مي زنم؛ 20 سال پيش به شرکت بوش رفتيم. بعد از اينکه کارهاي تجاري خود را انجام دهيم عکسي را روي قاب ديديم که عکس موسس شرکت بوش بود ولي وقتي پرسيديم ديديم که اين شرکت تنها درصد ناچيزي از آن متعلق به شرکت بوش است و مابقي متعلق به شرکت هاي ديگر است. پس مشکل اين است که ما مديريت صحيحي نداريم؛ ضمن اينکه در بخش خصوصي ما هم تفکر حرفه اي وجود ندارد.
مشکلات مالي پرسپوليس؟
بحث بليت فروشي را از زمان رياست آقاي تاج و از دو سال پيش پيگيري کرده ايم و طبقه دوم را هم در مقطعي چون جاي خالي بود 10 ميليون خريديم و به صورت رايگان در اختيار هواداران قرار داديم تا پيوندي که گسسته شده بود، ترميم شود. ما وسط هفته 80 هزار نفر هوادار داشتيم و اين نشان مي دهد مي توانيم روش هايي را به کار بگيريم که هواداران بيشتري به ورزشگاه بيايند. بازي هايي که در انگليس برگزار مي شود از 20 پوند شروع مي شود و تا 1000 پوند هم وجود دارد و اين مسئولان برگزاري بازي ها هستند که اين را مديريت مي کنند.
همه روش هاي درآمدزايي بايد در اختيار باشگاه باشد
اين ها بخشي از منابع درآمدي باشگاه ها هستند. بخشي از اين درآمدها مربوط به تبليغات محيطي مي شود. عزيزيان ما در فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ در تلاش براي حل آن هستند ولي موفق نشده اند. ما به آنها پيشنهاد داده ايم که اين موضوع را به خودمان واگذار کنند. ما در بحث مالي مشکلات زيادي داريم؛ وزارت ورزش هم محدوديت هاي خاص خود را دارد و نمي تواند عليرغم اينکه ما دولتي هستيم به ما کمک کند. آخرين هم به حکم مانوئل ژوزه است که 8 ميليارد را از ما برد و ضربه بزرگي به ما زد. البته صحبت هايي داشتيم با وزير ورزش که منابعي به ما برسد.
پرونده مانوئل ژوزه؟
ما به حکمي که در ابتدا صادر شده بود، اعتراض کرده بوديم؛ 2 سال طول کشيد تا به اين پرونده در دادگاه بالاتر يعني CAS رسيدگي شود و باز هم ما محکوم شديم و قابل پيش بيني هم بود، چون اسناد و مدارکي که مديران قبلي در اختيار آنها گذاشته بودند، حق را به آنها مي داد.
بازي فردا؟
من به بازي فردا خيلي اميدوارم چون همه زحمت مي کشند؛ از تيم آقاي برانکو گرفته تا تلاش بچه ها که در تمرينات تمام تلاش خود را به کار مي گيرند.
چرا در عمان ميزباني کرديد؟
اينکه تيم هاي عربستاني حاضر به بازي در ايران نباشند، ما را مجبور به انتخاب کشور ثالث مي کند. ما هم به بخش شمالي و حوزه آسيايي رفتيم، چون حوزه اروپايي نمي توانستم برويم. برخي از آنها چمن مصنوعي بودند، برخي مراسم داشتند و برخي همکاري نکردند. ما در بازي رفت ميزبان بوديم و نتيجه 2 بر 2 زياد براي ما خوب نيست. ما براي برد مي رويم و همت بچه ها و کادر فني هم همين است. زحمت کار بچه ها با ارزش پايين اين رقم هاي مادي قابل مقايسه نيست و شادي که در دل مردم ايجاد مي شود، قابل مقايسه با پاداش هاي ناچيز مادي نيست و اميدواريم شادي را به دل هواداران خود بياوريم.
اذيت کردن اماراتي ها به خصوص در مورد ربيع خواه؟
هميشه طبق معمول وقتي ارکان تيم را مي فرستيم چيزي بين 30 تا 35 نفر است. وقتي تعداد به 55 نفر افزايش پيدا کرد، براي امارات جاي تعجب داشت. البته ما همان 35 نفر بوديم و مابقي از ارکان فدراسيون هستند. البته هواداران خاص ما که نمي خواهند اسمشان گفته شود، به ما کمک زيادي کردند. در مورد ربيع که سوال زيادي هم در رسانه ها ايجاد کرد، مسئله اين بود که شماره پارسپورتش به ويزا نمي خورد که با کمک همين هواداران اين مشکل هم حل شد.
سامانه هواداري؟
اگر به ما کمک شود، مي توانيم از طريق کانال هايي صحبت خود را به هوادارنمان برسانيم. در حال ايجاد تلويزيون اينترنتي با همکاري سامانه 3090 هستيم که مي تواند منبع خوبي درآمدي باشد. فردا بازي ما که برگزار مي شود، بيننده هاي زيادي را به خود جلب مي کند ولي سهم ما چيزي نيست. ما در حال رايزني براي حل اين مشکل و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي درآمد زايي توسط خود باشگاه هستيم. باشگاه ها در حال حاضر مشکلات مالي زيادي دارند. ما بايد کمک کنيم که باشگاه ها درآمدزا باشند.
صحبت پاياني؟
پرسپوليس در بازي با الاهي سفير ايران است و همه هواداران با هر گرايشي طرفدار پرسپوليس هستند و اميدوارم بتوانيم آنها را شاد کنيم. فوتبال ذاتي دارد که همه را به دنبال خود مي کشد. رسيدن به مراتب بالا زحمت مي خواهد و ما اين کار را از سال گذشته آغاز کرديم و حالا به اينجا رسيديم. از همه مي خواهم که براي تيم دعا کنند که تيم با پيروزي به ايران بازگردد و اين پيروزي را هم به هواداران تقديم مي کنيم.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن