Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیچ بیماری خاصی، حجاج ایرانی را تهدید نمی کندو سرماخوردگی و کوفتگی عضلانی، علت عمده مراجعات به مراکز پزشکی در مدینه و مکه است. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمااز مکه مکرمه؛ معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران گفت :‌ تاکنون 70 نفر از بیماران برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند و هم اکنون کارهای درمانی این بیماران در بیمارستان های کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "‌پیرحسین کولیوند "‌ روز دوشنبه گفت در حال حاضر 10 زائر ایرانی در بیمارستان های سعودی (‌2 نفرجده و 8 نفر در بیمارستان مکه) بستری هستند که تعدادی از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظرند.وی گفت: همچنین 41 بیمار در مرکز پزشکی حج بستری هستند که 7 نفر از این افراد فردا سه شنبه برای ادامه درمان به ایران منتقل خواهند شد و مابقی ظرف روزهای آینده با بهبودی حالشان؛ به کاروان های خود ملحق خواهند شد.وی با بیان این که وضع سلامتی زایران کشورمان نسبت به سالهای 94 و قبل از آن از شرایط بهتری برخوردار است؛‌ گفت: بحمدالله هیچ بیماری عفونی و واگیرداری زایران کشورمان را تهدید نمی کند.کولیوند گفت: هرچند تعداد مراجعات زایران به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است اما مراجعین عمدتا به علت سرما خوردگی و گرفتگی عضلات خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند