Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:26:34 GMT

دفن غیر اصولی پسماند، معضل اساسی شهرستان خنداب است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۵۰۲۲

دفن غیر اصولی پسماند، معضل اساسی شهرستان خنداب است

سرپرست شهرداری خنداب گفت:تا کنون دهیاری‌ها برای دفن اصولی پسماند همکاری لازم را با شهرداری خنداب نداشته‌ اند به همین علت دفن پسماند به معضل اساسی در شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیلچی، رئیس شورای شهر خنداب در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری نسیم خنداب، گفت: بر اساس مصوبات جلسه شورا شهر رحیم سلیمی برای دوره ۳ ماهه به عنوان سرپرست شهرداری خنداب انتخاب شد، بعد از اتمام این دوره تصمیم نهایی مبنی بر ابقا یا ملغی شدن حکم وی به عنوان شهردار خنداب اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصاب سلیمی به عنوان سرپرست شهرداری خنداب

نیلچی با اشاره به گزینه‌های مطرح برای تصدی صندلی شهردار خنداب، بیان کرد: ۵ نفر به عنوان کاندیدای شهرداری خنداب مطرح شدند که سلیمی با کسب ۳ رای به عنوان سرپرست شهرداری خنداب منصوب شد.

رحیم سلیمی دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کاردانی کامپیوتر از سال ۱۳۸۰ وارد شهرداری خنداب شد، وی به مدت ۱۶ سال به عنوان کارشناس درآمد شهرداری و سرگروه کارشناس درآمد شهرستان‌های کمیجان، میلاجرد، خنداب، ساروق، خنجین و جاورسیان فعالیت داشت.

سلیمی در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب رتبه برتر کشوری استان مرکزی در حوزه عوارض شد و در دوران ۱۶ سال فعالیت در شهرداری خنداب آموزش کلیه نیروهای جدیدالورود شهرداری را نیز بر عهده داشت.

سرپرست شهرداری خنداب:

دفن غیر اصولی پسماند معضل اساسی در شهرستان خنداب

رحیم سلیمی، سرپرست شهرداری خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم خنداب، گفت: جدول‌گذاری و لکه گیری معابر از مهمترین برنامه‌های شهرداری خنداب است که تا دو هفته آینده مشکلات اداری این پروژه رفع و عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

سلیمی اظهار کرد: بهسازی فضای سبز و فعالیت گلخانه شهر خنداب از برنامه‌های دیگر شهرداری است که با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست شهرداری خنداب با اشاره به مشکل دفن پسماند در شهرستان خنداب گفت: پسماند و زباله‌ها در محلی با فاصله ۱۵ کیلومتری از شهرستان خنداب دفن می‌شود، تا کنون دهیاری‌ها برای دفن اصولی پسماند همکاری لازم با شهرداری خنداب را نداشته‌ به همین علت دفن پسماند به معضل اساسی در شهرستان خنداب تبدیل شده است، امیدواریم با همکاری دهیاری‌ها این مشکل نیز در اسرع وقت برطرف شود.

وی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان خنداب رسیدگی به مشکل حمل و نقل درون‌شهری است، در حال حاضر تنها ۲ دستگاه تاکسی در شهرستان خنداب فعالیت دارند و اتوبوس شرکت واحد شهرستان نیز ۶ ماهی است به علت مشکل فنی خوابیده است.

سلیمی در ادامه گفت: ساخت ترمینال مسافر‌بری، احداث بازارچه‌ به منظور فروش میوه، ساخت کارخانه صنایع تبدیلی، رسیدگی به معضل سگ‌های ولگرد، تکمیل پروژه پارک ساحلی و احداث میدان آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اعتبار پروژه‌های مذکور خاطرنشان کرد: به پشتوانه سابقه ۱۶ سال فعالیت در امور مالی شهرداری خنداب و حمایت مسئولین امیدوارم مشکل تخصیص اعتبار پروژه‌های مطرح شده نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک