Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیزا بصیریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبینا واثقی فوتبالیست هرمزگانی حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال کشورمان است.
وی خاطرنشان کرد: واثقی از فوتبالیست های اهل شهرستان پارسیان است که پس از درخشش در فستیوال دختران زیر 14 سال کشور در مشهد ، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این اردو از امروز در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز شده ، افزود: ملی پوشان تا 24 شهریور ماه تمرینات خود را زیر نظر معصومه جهانچی سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی انجام می دهند
وی تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت های بسیاری در رشته فوتبال بانوان دارد اما به دلیل نداشتن حمایت های مالی توسعه این رشته با مشکلاتی روبه رو می باشد.
استان هرمزگان دارای یک تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی و یک تیم در لیگ برتر فوتسال، دو تیم البدر نوجوانان و جوانان در لیگ برتر، دو تیم فوتبال بزرگسال شهرداری و آلومینیوم در لیگ دسته دوم و هشت تیم در رده های مختلف سنی در لیگ دسته اول و زیر گروه دارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین