Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:38:41 GMT

مسئولان هیئت‌های مذهبی پرچم‌داران نهضت عاشورا هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۹۶۱۲

مسئولان هیئت‌های مذهبی پرچم‌داران نهضت عاشورا هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی پرچم‌داران نهضت عاشورا هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کنگرلو عصر امروز در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی با عنوان «پیام‌آوران عاشورا»که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با تقدیر از هئیت‌های مذهبی برای برپا کردن خیمه امام حسین(ع) اظهار داشت: مسئولان هیئت‌های مذهبی پرچم‌داران نهضت عاشورا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به انتخابات هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی 5 آبان برگزار می‌شود؛ از اینرو کسانی که قصد کاندیداتوری برای شورا دارند، پس از روز عاشورا برای ثبت نام به اداره تبلیغات مراجعه و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به لزوم هماهنگی هیئت‌های مذهبی با نیروی انتظامی تصریح کرد: امید است در ایام محرم و برپایی مراسم‌ها جهت برقررای نظم و امنیت با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته باشیم.

کنگرلو ادامه داد: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم که همه دشمنان درصدد هستند که به نوعی در برگزاری مراسم‌های مذهبی و عزاداری‌ها اختلال ایجاد کنند؛ از اینرو باید به طور مستمر مراقبت‌های لازم را به عمل آوریم؛ البته به برکت خون شهدا این عزاداری‌ها، نظام اسلامی‌مان را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم ماه محرم جهت مقابله با هجمه‌های دشمن اظهار داشت: از آنجا که امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است، دهه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی گفت: شما بهترین آمرین به معروف و ناهیان از منکر هستید؛ چراکه این مجالس و محافل را برپا می‌کنید، از اینرو باید از هئیت‌های خودجوش مردمی جهت انجام این فرضیه الهی به خوبی استفاده کنیم.

کنگرلو در پایان با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس با محرم آغاز می‌شود؛ در واقع محرم و دفاع مقدس با یکدیگر عجین شده‌اند؛ چراکه اگر شور حسینی نبود دفاع مقدس به نتیجه نمی‌رسید؛ ما هرچه داریم از امام حسین(ع) است و دفاع مقدس هم در ادامه حرکت امام حسین(ع) ایجاد شده است.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد