Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@23:26:55 GMT

20 هزار کارت ملی هوشمند بدون متقاضی در بروجرد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۹۹۰۲

20 هزار کارت ملی هوشمند بدون متقاضی در بروجرد وجود دارد

رئیس ثبت احوال بروجرد گفت: 20 هزار کارت ملی هوشمند آماده، بدون متقاضی در اداره پست و دفاتر پیشخوان بروجرد وجود دارد که شهروندان برای دریافت مراجعه نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاکعلی زراسوند رئیس ثبت احوال بروجرد گفت: از آغاز صدور کارت ملی هوشمند تا کنون شهروندان زیادی با مراجعه به ثبت احوال و دفاتر پیشخوان برای دریافت این کار اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد بعد از آماده شدن کارت ملی، اقدام به دریافت آن نمی کنند و همین سبب شده که تا کنون بیش از 20 هزار کارت ملی هوشمند در اداره پست و دفاتر پیشخوان بروجرد بدون متقاضی باقی بماند.

زراسوند اظهار داشت: متقاضیان کارت ملی هوشمند یک سال مهلت دارند تا کارت ملی خود را از اداره پست دریافت کنند و در غیر این صورت کارت های آنها امحا می شود.

به گفته وی طی چهار ماهه نخست امسال 33 هزار و 616 نفر متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند بوده اند که 51 هزار و 430کارت به متقاضیان تحویل داده شده است و روند تحویل کارت به متقاضیان در مدت زمان کمتری انجام می شود.

رئیس ثبت احوال بروجرد تصریح کرد: سال گذشته 24 هزار و 401 عدد کارت ملی هوشمند درشهرستان بروجرد صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد