Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای شرقی استان کرمان گفت :مبلغ 300میلیارد ریال اعتبار جهت مالچ پاشی کانونهای بحرانی فرسایش بادی در شهرستان ریگان اختصاص یافت.

حبیب الله نیکزادی پناه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: اجرای فاز اول مالچ پاشی در شهرستان ریگان به وسعت بیش از یکهزار هکتار از کانونهای بحرانی فرسایش بادی از اول مهر ماه آغاز خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : هر چند که 2ماه قبل مالچ پاشی در شهرستان ریگان آغاز شد ولی به علت گرمای شدید هوا، مالچ پاشی به اوایل مهر ماه موکول شد .
نماینده مردم شهرستانهای بم ،ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از منابع طبیعی کشور ابراز داشت طرح مالچ پاشی پس از یک وفقه 11ساله در شهرستان ریگان آغاز شده است .
نیکزادی پناه یادآور شد : طوفانهای شدید شن و ریزگردها سالانه خسارات سنگینی به زیرساخت های شهرستانهای شرقی از جمله ریگان وارد می کند.
وی افزود : قرارداد جهت قیر و مالچ منعقد گردیده و تمامی دستگاهها در شهرستان مستقر شده اند که کار عملیاتی مالچ پاشی در این شهرستان مجدد از سر گرفته خواهد شد .
نماینده مردم شهرستانهای شرقی استان گفت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین کانون بحران ریزگردها می باشد خواستار توجه ویزه به این شهرستان شد .
نیکزادی پناه گفت:طوفانها و ریزگردها در شهرستان نشات گرفته از کانونهای بحرانی شهرستان وبادهای 120روزه سیستان می باشد .
شهرستان ریگان کانون بحران ریزگردها وتوفانهای شدید شن تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد