Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار خراسان رضوي تصريح کرد: ياد وخاطره شهدا که با ايثارگري و جانفشاني امنيت و آرامش اين کشور تامين کردند بايد سرلوحه تمامي فعاليت ها باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي رضا رشيديان در بدو ورود به شهرستان گناباد به مقام شامخ شهداي گمنام اين ديار اداي احترام کرد.
استاندار خراسان رضوي تصريح کرد: ياد و خاطره شهدا که با ايثارگري و جانفشاني امنيت و آرامش اين کشور تامين کردند بايد سرلوحه تمامي فعاليت ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با با حضور در مرقد علامه شيخ محمد تقي بهلول گنابادي، به مقام اين عارف فرزانه نيز اداي احترام کرد.
استاندار خراسان رضوي با عطرافشاني گلزار شهداي گمنام ياد و خاطره شهيدان دفاع مقدس را گرامي داشت.
علامه بهلول از عارفان و فقهاي به ‌نام ايران بود که نامش با واقعه مسجد گوهرشاد پيوند خورده است؛ در روستاي بيلند شهر گناباد در سال 1279 متولد شد, اکنون آرامگاه وي در ورودي شهر گناباد پذيراي بسياري از اهالي علم و ادب است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند