Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:13:24 GMT

همایش پرچم داران بصیرت در همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۳۵۹۱

همایش پرچم داران بصیرت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله موسوی اصفهانی،مدیر حوزه های علمیه استان در این همایش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم وصفرگفت : ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام است.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه همه رسالت انبیاء برای هدایت و رهنمود مردم بود افزود : پیش شرط هدایت مردم عمل کردن است و مبلغان باید پیش از هر چیزی در مقام عمل مردم راهنمایی وهدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد : هدایت عملی و قلبی بسیار تاثیرگذار و ماندگار خواهد بود بنابراین برای خدا عمل کنید تا عمل شما مبلغان الگو شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : انقلابی فکر کردن و انقلابی تبلیغ کردن موجب تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و علت ماندگاری واستواری نظام تبلیغ علما وحضور مردم در همه عرصه های کشور است.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم در این همایش با اشاره به جایگاه بصیرت در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نداشتن بصیرت فنی و تخصصی ، نظام و انقلاب را تهدید می کند.

سردار آبنوش پایه های استحکام یک نظام سیاسی راچهار پایه امنیت ، علم وفناوری ، ساختارسیاسی محکم و اقتصاد بیان کرد و افزود : کشورمان در زمینه امنیت ، دستاوردهای علمی و ساختار سیاسی به برکت رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب به ثبات پایدار و دستاوردهای مهم رسیده است.

وی افزود : در عرصه های اقتصادی هم باید تلاش شود با رونق تولیدات داخلی ، اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی کشورمان را در زمینه اقتصادی در برابر توطئه های دشمنان نظیرتحریم ، تقویت وآسیب ناپذیر کنیم.

همچنین در این نشست یکی از کارشناسان سیاسی سپاه پاسداران بصورت کارگاهی سند2030 و پیامدهای اجرای آن در جامعه ، بویژه در زمینه فروپاشی بنیان خانواده را تشریح کرد.

انتهای پیام/ش.و

آغاز فعالیت پرچم داران بصیرت همزمان با محرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند