Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمز - فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز با اشاره به اجرای طرح اردوهای جهادی هجرت ۳ در این جزیره گفت: در این اردوها، ۲۰ نفر از دانش آموزان بسیجی جزیره هرمز مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلامتی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح هجرت ۳ در جمع خبرنگاران بیان داشت : این طرح فرهنگی و اجتماعی همزمان با سراسر کشور در ایام تعطیلات تابستانی با شرکت دانش آموزان بسیجی در دبیرستان ‌های دوره اول و دوم این جزیره در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز اظهارداشت: در این طرح فرهنگی و اجتماعی ۲۰ دانش ‌آموز دختر مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه طرح هجرت دانش آموزی در قالب اردوهای ۱۰روزه برگزار می‌شود عنوان کرد: این طرح با هدف تربیتی و فرهنگی و در راستای حرفه ‌آموزی، غنی ‌کردن اوقات فراغت و ایجاد زمینه برای مشارکت دانش آموزان در طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

سلامتی با اشاره به اجرای طرح هجرت ۳ در مدارس این جزیره افزود: هم اکنون این طرح در ۶ مدرسه پسرانه و در سه مدرسه دخترانه توسط حوزه بسیج دانش آموزی خواهران این جزیره اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در طرح هجرت ۳، این مدارس بهسازی، مرمت، زیباسازی و رنگ آمیزی شده و برای استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آماده می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز با گرامیداشت حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی بیان داشت : دانش آموز نخبه بسیجی مرحومه زهرا زرنگاری یکی از دانش آموزان فعال در این طرح های بود که دانش آموزان حاضر دراین طرح اکنون با یاد و نام این دانش آموز فقید در این طرح مشغول به فعالیت هستند.

دشمنان به دنبال انحراف نوجوانان و جوانان ما هستند

مدیر آموزش وپرورش منطقه ای هرمز در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت ۳ در جزیره هرمز گفت: آموزش و پرورش از توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های متفاوت برای بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی و پرورشی در ایام اوقات فراغت استفاده می شود.

علی بمپوریان در خصوص برپایی اردوهای طرح هجرت در بخش هرمز اظهار داشت :هرساله با همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت شهدای هرمز ، بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی هرمز اردوهای طرح هجرت ۳ درایام اقات فراغت دانش آموزان برگزار می‌شود.

بمپوریان با بیان اینکه در طرح هجرت ۳ بیشتر به دنبال تقویت فرهنگ کار و تلاش، اشتغال بین نوجوانان و جوانان هستیم بیان کرد: در طول اجرای این طرح برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی نیز برگزار می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش هرمز بیان داشت : نوسازی و زیبا سازی فضای مدارسجزیره هرمز از جمله نقاشی فضای ساختمان مدارس، کلاس ها، راهرو ها، زیبا سازی داخل مدارس، نقاشی با توجه به مقطع تحصیلی و رنگ آمیزی زمین های ورزشی در مدارس این جزیره انجام شده است.

بمپوریان عنوان کرد: طرح هجرت ۳ علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، مهارت های مختلفی را در زمینه کسب و کار و کارگروهی به آنان می آموزد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش اموزی با اجرای طرح هجرت ۳ در راستای حرفه آموزی، کمک به مناطق محروم، آشنایی دانش اموزان با کار گروهی و خدمت رسانی نقش موثری در تربیت موثر انان دارد.

بمپوریان اظهارداشت : دشمنان به دنبال انحراف نوجوانان و جوانان هستند و می خواهند جهاد و کار جهادی را از جوانان ما بگیرند و با اجرایی کردن طرح هجرت ۳ نقشه دشمن را ناکام می کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند