Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی گفت: ۶۴۶ پایگاه جشن عاطفه‌ها در ۱۹ شهرستان، ۱۵۵ مرکز روستایی، ۱۵۴ مسجد، ۶۶ پایگاه در معابر عمومی، ۸ مجتمع تجاری و ۹۶ مرکز اصناف خراسان رضوی فعال خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محسن مسعودیان‌راد صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها با دو رویکرد مهر علوی و شور حسینی در دو مرحله در سطح استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوبت اول این جشن در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریور ماه در سطح شهرها و مصلی‌های نماز جمعه و مرحله دوم در روز چهارشنبه 19 مهر ماه در مدارس خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی در رابطه با تعداد پایگاه‌های فعال جشن عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: 646 پایگاه جشن عاطفه‌ها در 19 شهرستان، 155 مرکز روستایی، 154 مسجد، 66 پایگاه در معابر عمومی، 8 مجتمع تجاری و 96 مرکز اصناف خراسان رضوی فعال خواهند بود.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه تعداد 22 هزار 500 دانش‌آموز محروم در سطح استان داریم، تصریح کرد: برای هر یک از این دانش‌آموزان اهدای هدایای تحصیلی‌ای به مبلغ 200 هزار تومان برآورد شده و پیش‌بینی شده که در مجموع 4 میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شود و طبق ارتباطات موثری که با خیران نیک‌اندیش داشته‌ایم تاکنون 3 میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شده است و پیش از شروع جشن عاطفه‌ها گام‌های مثبتی برداشته شده و پیش‌بینی ما تا پایان مهر ماه رسیدن این عدد 6 میلیارد و 400 میلیون تومان و دو برابر مبلغ جمع‌آوری شده فعلی برسد.

وی تاکید کرد: سال گذشته 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها در خراسان رضوی جمع‌آوری شد و پیش‌بینی ما برای امسال جمع‌آوری رقمی بالغ بر 2.5 برابر رقم سال قبل بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه جمعی از دانش‌آموزان نخبه در میان اقشار محروم هستند، بیان کرد: باید با حمایت مسئولان و مردم خیر و نیک‌اندیش استعدادهای این افراد شناسایی شده و همچون دیگر دانش‌آموزان نخبه به‌خوبی در سطح جامعه معرفی شوند.

مسعودیان‌راد گفت: در سال گذشته 23 هزار 876 دانش‌آموز محروم در استان داشتیم که این عدد امسال به 22 هزار 384 دانش‌آموز رسیده است که 6942 نفر از آن‌ها و معادل یک سوم دانش‌آموزان تحت پوشش در مشهد سکونت دارند و علت کاهش آن از تحت پوشش خارج شدن 16 هزار خانوار استان بوده و هم‌اکنون 132 هزار و 400 خانوار با 300 هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود