Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: گزینه‌های پیشنهادی مطرح شده توسط رسانه‌ها برای استانداری مازندران در حد گمانه‌زنی بوده و ممکن است به واقعیت بپیوندد و یا محقق نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید علی ادیانی در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران در نشست ادواری خود که در شهرستان بابلسر برگزار شد به ارزیابی مسائل مختلف استان پرداختند، اظهار کرد: تغییرات مدیران ارشد پس از انتخاب وزرای جدید امری طبیعی و عادی بوده و تصمیم در مورد تغییر مدیران ارشد وزارت کشور برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گزینه‌های پیشنهادی مطرح شده توسط رسانه‌ها در حد گمانه‌زنی بوده و ممکن است به واقعیت بپیوندد و یا محقق نشود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی بیان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از آخرین وضعیت بودجه و پیشرفت طرح‌های عمرانی و همچنین بودجه سال 96 و سال 97 ارائه شد و مقرر گردید پیگیری‌های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترش یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسه نامی از گزینه پیشنهادی استانداری مطرح نشد و تنها به بحث‌های کلی در مورد شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار بسنده شده است و با توجه به مسائل اجرایی کشور پس از رای اعتماد، تصمیم مجمع این است که با مطالعه بیشتر، نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم‌گیری نماید.

این مسؤول تصریح کرد: در مورد تعیین مدیر ارشد و استاندار به تصمیم وزارت کشور برمی‌گردد و در صورتی که دولت تصمیمی داشته باشد مجموعه نمایندگان مازندران نظر خود را به وزارت کشور اعلام خواهند کرد.

ادیانی تاکید کرد: در این جلسه اساسا بحث اشخاص برای استانداری مازندران مطرح نشد و بیشتر مباحث کلی و چارچوب مربوط به مدیریت استان مطرح شد.

وی در پایان در مورد گزینه‌های مطرح شده توسط برخی گروه‌های سیاسی مازندران، گفت: جریان‌های سیاسی کار خودشان را می‌کنند و این موضوع ارتباطی به مجمع نمایندگان و تصمیم‌گیری آنان نداشته و در حال حاضر مجمع نمایندگان گزینه پیشنهادی ندارد. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت