Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با سفیر ایران در تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد. آفتاب‌‌نیوز : محمد جواد جمالی با بیان این مطلب گفت: بعد از حضور اجلاس مجمع پارلمان‌های جهانی با هدف رشد و توسعه که در اندونزی برگزار شد به تایلند سفر کرده‌اند و با آقای محمدی سفیر ایران در تایلند و سفیر اکردیته ایران دیدار و گفت‌وگویی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ‌در این دیدار آقای محمدی سفیر ایران در تایلند ضمن تشریح آخرین تحولات میانمار درباره مسلمانان روهینجایی از اعلام آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های بشر دوستانه خبر داد.
جمالی در پایان گفت: آقای محمدی مطرح کرد که قرار است برای دیدار با مقامات میانماری به رانگون برود.
هیئت پارلمانی ایران پیش از این سفری به اندونزی داشت و درحاشیه اجلاس مجمع پارلمان های جهانی با برخی مقامات پارلمانی کشورهای مختلف دیدار و گفت‌وگو به انجام رساند و در آن بر لزوم توقف کشتار مسلمانان میانمار تاکید کرد.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است