Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: سنوات ارفاقی مربوط به سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی که باقی مانده بود، به زودی پرداخت می‌شود.

مجید قدمی رئیس‌سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در حوزه خدمات اجتماعی فعالیت‌هایی داریم، اظهار داشت: می‌خواهیم در سال جاری حدود 3/5 تا 4 میلیارد تومان در حوزه خدمات حمایتی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره معلمان استثنایی گفت: برای آن دسته از معلمانی که مشکلاتی در سال‌های 1388 تا 1391 درخصوص سنوات ارفاقی داشتند، از دیوان عدالت اداری حکم گرفتیم و الان در نظر داریم تا احکام آنها را صادر کنیم.
قدمی افزود: همکارانی که در سال‌های 1388 تا 1391 سنوات ارفاقی به آن‎ها تعلق نگرفته بود، این مبلغ به آنها پرداخت می‌شود و مابقی سنوات ارفاقی دیگر سال‌ها پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مجوز قانونی این موضوع دریافت شده است و فقط در انتظار تأمین اعتبار آن هستیم که در مجموع 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد،  با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است