Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:13:37 GMT

دکوراسيون محل کار، در منزل

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۵۹۲۱

خبرگزاري آريا - وبسايت زندگي آنلاين: امروزه تعداد افرادي که در خانه کار مي‌‌کنند بسيار زياد است که گاهي بيشتر روزشان را در برابر کامپيوتر مي‌‌گذرانند.
اگر شما از اين دسته افراد هستيد که البته روز به روز هم به تعدادشان افزوده مي‌‌شود، اتاق کارتان در خانه بايد به گونه‌اي باشد که در آن احساس آرامش و راحتي نماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


5 توصيه زير در اين خصوص به کارتان خواهد آمد:
1- بدانيد "چرا"

براي رسيدن به موفقيت در هر چيزي اولين گام روشن کردن اين است که به چه دليل چيزي را مي‌‌خواهيد.
بنابراين هنگام چيدمان اتاق تان به اينکه چه چيزي انگيزه کار کردن‌تان را بالا مي‌‌برد، توجه نشان دهيد. از جمله اين موارد مي‌‌تواند نصب پوسترهاي زيبا و يا رنگ مناسب براي اتاق کارتان باشد.
بنابراين با توجه به روحيه خود بهترين کار را انجام دهيد.
2- مرزبندي کنيد
تعادل برقرار کردن بين کار و زندگي شخصي در خانه بسيار سخت است.
بنابراين ويژگي هاي بصري اتاق کارتان را به گونه‌اي ترتيب دهيد که تا به محض ورود به اتاق کار، به سرعت حس و حال کار کردن پيدا کنيد و خود را در منطقه کار ببينيد و از زندگي شخصي‌تان فاصله بگيريد.
3- مرتب باشيد

بهم ريختگي اتاق کار بدترين اتفاقي است که مي‌‌تواند براي زندگي کاري‌تان رخ دهد. بنابراين تا مي‌‌توانيد به اين موضوع توجه نشان دهيد.
وقتي براي هر چيز، مکاني اختصاص دهيد، خيلي زود و آسان مرتب مي‌‌شويد. بنابراين براي وسايل کاري‌تان، راه حل هاي هوشمندانه در نظر بگيريد.
وقتي همه اقلام مربوط به کارتان مرتب باشد، چيزي گم نمي‌شود و مجبور نمي‌شويد، دوباره خريد کنيد و پول تان را هدر دهيد.
در ضمن وقتي هرچيزي سرجايش باشد، براي پيدا کردن آنها وقت تان بيهوده از دست نمي رود.
4- تا جايي که مي‌‌توانيد اتاق کارتان را سبز کنيد
منظور رنگ سبز نيست، بلکه استفاده از وسايل کار به گونه اي است که کمترين ضرر را به محيط زيست بزند.
مثلا تا جايي که مي‌‌توانيد از کاغذ کمتر استفاده کنيد و البته چه بهتر که با جمع کردن کاغذهاي باطله که ديگر لازم نداريد، آنها را به دست کساني که به بازيافت کاغذ مشغول‌اند برسانيد.
5- طبيعت را به اتاق بياوريد

طبيعت اثر آرام بخشي روي انسان دارد. مثلا يک گياه ساده و يا يک دسته گل مي‌‌تواند در محيط تفاوت بي نظيري ايجاد کند. گياهان، نه تنها احساس خوبي به شما مي‌‌دهند، بلکه براي سلامت تان نيز مفيد هستند.
بسياري از گياهان مواد سمي مضر موجود در هوا را از بين مي‌‌برند.
اگر نمي‌توانيد در اتاق‌تان از گياهان استفاده کنيد، استفاده از رايحه هاي خوشبو مانند نعناع، اکليل کوهي (رزماري) و ليمو در تمرکز، وضوح ذهن و حافظه به شما کمک مي‌‌کند.
از طرفي ساعت ها بي حرکت نشستن پشت ميز، مشکلي است که پزشکان امروزه آنها را نوعي سيگار کشيدن جديد مي‌‌نامند.
اين سبک زندگي به تدريج سلامت بدن را به خطر مي‌‌اندازد و فرد را گرفتار چاقي، فشار خون بالا، افسردگي و مشکلات ديگر مي‌‌کند.
حداقل هر ساعت، 5 دقيقه از پشت ميزتان بلند شويد يا اينکه اتاق کارتان را به ميزهايي با پايه‌هاي بلند مجهز کنيد که بتوانيد هرازگاهي ايستاده کار کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود

بر اساس اعلام جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی، شهروندان گوشت قرمز را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت‌های بازرسی‌نشده و بدون مهر دامپزشکی (کشتار غیرمجاز) جدا خودداری شود.

قصاب‌ها و افرادی که مستقیم با دام سر و کار دارند، یا در کار ذبح دام هستند، یا افرادی که دام را در منزل یا مجاورت منزل خود نگهداری می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و دام هستند؛ بنابراین این افراد باید از تماس مستقیم با حیوان و ترشحات آن، اجتناب کرده و افراد فعال در کشتارگاه‌ها هم باید از دستکش، چکمه و روپوش استفاده کنند، رعایت بهداشت فردی تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

گوشت‌هایی که خارج از زنجیره تولید دامپزشکی ذبح می‌شود اگر علائم بیماری نداشته باشد، بهتر است قبل از مصرف، برای از بین رفتن میکروب بیماری‌های احتمالی مشترک بین انسان و دام، به مدت ۲۴ ساعت داخل کیسه پلاستیکی در یخچال نگهداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد