Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر چهارشنبه، 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران از فعالیت بانوان طلبه مدرسه علمیه بنت‌الرسول الشتر در برخی مراکز دارالقرآن این شهرستان خبرداد و گفت: این بانوان طلبه به‌عنوان مبلّغان با حضور در مراکز قرآنی در آموزش روخوانی،روان‌خوانی و حفظ به قرآن‌آموزان خدمت می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از فعالیت تبلیغی مبلّغان و طلاب مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر در روستاها و مناطق محروم شهرستان خبر داد و افزود: طلاب این مدرسه در قالب اردوهای جهادی هفتگی در طول سال در روستاها به افزایش دانش و معلومات دینی در بین مخاطبان، ارائه مشاوره‌های دینی، بیان احکام و برگزاری کلاس‌های فرهنگی خدمت می‌کنند.
شاهوردی در ادامه با اشاره به این‌که بانوان طلبه این مدرسه علمیه همچنین با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به بیماران و ارباب‌رجوع مشاوره‌های دینی و مذهبی ارائه می‌دهند، گفت: مبلغان با پاسخگویی به سؤالات و احکام شرعی بانوان در ایجاد امید و انگیزه بین بیماران و همراهان آنان نیز نقش دارند .
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری توسط طلاب این مدرسه برای عموم بانوان شهرستان خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزش رایانه و خیاطی نیز به‌صورت هفتگی توسط مربیان برای بانوان علاقمند در مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر دایر است

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری سنیم از زاهدان،‌ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:  به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های 24 آذر 1402 در ستاد انتظامی و 16 فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش