Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان اظهارداشت: جهاد دانشگاهی نهادی است از دل دانشگاهیان و طیف دانشجویان انقلابی، که آن را تشکیل داده است .

به گزارش ایسنا- شریفی زاده ادامه داد: جهاددانشگاهی امروزه به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی در حقیقت در حوزه‌های علمی بازویی برای کشور به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در اصل فرهنگی بوده است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری است و در این راه پایبند و ثابت قدم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم ان شاءالله فرهنگ عاشورایی در جامعه زنده بماند و قطعاً یکی از شعبی که می تواند در زنده ماندن نهضت کربلا و فرهنگ عاشورایی موثر عمل کند، جهاددانشگاهی است.

عباسعلی سلیمانی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در عرصه علم، فرهنگ و پژوهش تا کنون موفق عمل کرده است، افزود: جهاددانشگاهی می تواند و توانسته با حرکت و تلاش جهادی به قله‌های جهانی علم دست پیدا کند و حرف اول را بزند.

وی با اشاره به استعدادهای و ظرفیت‌های بالقوه استان اظهار کرد: این استان در زمینه‌های گیاهان دارویی، دام پروری، سواحل آب‌های آزاد، پرورش ماهی و نوار مرزی و ... از ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برخوردار است.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: جهاددانشگاهی با توجه به سابقه و توان علمی و انقلابی خود می‌تواند ظرفیت‌هایی بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کند.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی استان تا کنون در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت‌های فراوانی رسیده که یکی از این موارد کسب رتبه برتر معاونت آموزشی واحد استان در بین معاونت‌های آموزشی سایر واحدهای کشور است.

منصور تاجری با بیان اینکه طرح پرورش ماهی در قفس در استان به زودی آغاز خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی و ایجاد کلنیک فوق تخصصی دندانپزشکی جهت کمک به اقشار کم درآمد استان یکی دیگر از خدمات جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.

وی از راه اندازی ایستگاه تحقیقاتی شتر، دهکده گیاهان دارویی و مرکز ناباروری در این استان خبرداد و افزود: ایجاد دفاتر بانک خون بند ناف در دو بیمارستان علی بن ابی طالب و تامین اجتماعی زاهدان نیز از عمده خدمات جهاددانشگاهی استان محسوب می شود.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش بیش از 7 هزار مربی نهضت سوادآموزی، آموزش هزار نیروی متخصص بومی در بحث گازرسانی، ایجاد مرکز آموزش زبان های بین‌المللی و ... نیز از دیگر خدمات جهاددانشگاهی استان است.

گفتنی است در ادامه معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و هیئت محترم همراه طی نشست صمیمی در جمع همکاران جهاددانشگاهی استان حاضر و سپس از مراکز وابسته به جهاددانشگاهی استان(مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت زاهدان و زابل، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی زاهدان و زابل، مرکز آموزش زبان‌های بین‌المللی، مرکز تخصصی کامپیوتر، مرکز آموزش و خدمات مشاوره روانشناختی رویش و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و ...) بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری تا روز جمعه در سیستان و بلوچستان ادامه دارد بیان کرد: در زاهدان، نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان چهارشنبه و پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد در برخی ساعات باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد