Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@20:37:23 GMT

فخرالدینی: دوست ندارم به AFC شکایت کنم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۵۵۵۶

فخرالدینی: دوست ندارم به AFC شکایت کنم

به گزارش پارس نیوز،

میلاد فخرالدینی که در فصل گذشته یکی از مهره‌های موفق نفت تهران در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بود، امروز با پیراهن گسترش فولاد مقابل این تیم قرار گرفت و در خصوص نتیجه تساوی کسب شده دو تیم گفت: بازی خوبی بود.

وی در واکنش به این سوال که بازی کیفیت لازم را نداشت گفت: چرا؟ ما دو موقعیت داشتیم و البته باید این را در نظر بگیرید که هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گسترش فکر کنم تنها دو بازیکن نسبت به فصل گذشته مانده‌اند و از نفت هم چهار بازیکن. زمان نیاز دارند برای هماهنگی بیشتر.

فخرالدینی در خصوص عملکرد گسترش فولاد گفت: شرایط جدول خیلی نزدیک است و نمی‌توان گفت اکنون ما قعرنشین هستیم. باید هفته به هفته بهتر شویم و با یک برد به جایگاه بالا می‌رویم و هنوز جدول شکل نگرفته و باید تلاش کنیم تا در هفته‌های آتی نتایج بهتری کسب کنیم.

مدافع سابق استقلال در واکنش به مطالباتش از این باشگاه و اینکه چقدر از استقلال طلبکار است گفت: من از دو سال پیش که در این تیم حضور داشتم حدود 650 میلیون طلب دارم. چند بار به باشگاه مراجعه کردم اما جوابی نگرفتم و این درست نیست. من بازیکنی نبودم که در حضورم در استقلال روی نیمکت باشم و اکنون به دنبال پولم باشم. من در دو سال حداقل 60 بازی برای این تیم انجام دادم و به نظرم این حقم است اما باشگاه پیگیر نیست و در حال حاضر شکایت نکردم.

فخرالدینی در خصوص اینکه آیا او نیز همانند دیگر بازیکنان با پیگیری مطالباتش از ای اف سی به مطالبات خود خواهد رسید یا خیر گفت: متاسفانه وقتی اینجا شکایت می کنی به نتیجه‌ای نمی‌رسی. بچه ها به AFC شکایت برده‌اند اما من دوست ندارم این کار را کنم اما اگر پولم را ندهند نمی‌دانم باید چه کنم.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است