Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی بزرگ قاره‌ها، امروز با دیدار بین دو تیم ایران و برزیل آغاز شد.

این دیدار در پایان با برتری 3 بر صفر تیم ملی والیبال برزیل به اتمام رسید و والس دسوزا، بازیکن تیم برزیل با کسب 15 امتیاز برای تیمش امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم ملی ایران نیز میلاد عبادی پور با 9 امتیاز بهترین بازیکن ایران از لحاظ کسب امتیاز شد. بعد از عبادی پور امیر غفور 7 امتیاز بدست آوررد.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان سال 2017، در گروه مردان با حضور تیم‌های ژاپن (میزبان)، ایران (آسیا)، فرانسه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و ایتالیا (سهمیه فدراسیون جهانی) از 21 تا 26 شهریورماه در حال برگزاری است و والیبال ایران سومین حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/

دسوزا بهترین بازیکن زمین از لحاظ امتیاز آوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود

ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل در فصل آینده در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواندری لئال، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل که فصل کاملا ناموفقی را در تیم پیاچنزا گذراند در فصل آینده برای تیم «لوکوموتیو نووسیبریسک» بازی می‌کند.

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

مصدومیت لئال و حذف پایچنزا در مرحله یک چهارم نهایی سری A1 باعث شد تا طرفین برای جدایی به راحتی به توافق برسند.

رومن استانیسلاویوف،‌مدیر عامل باشگاه لکوموتیو در این مورد گفت: یواندری لئال، بعد از المپیک 2024 پاریس به ما ملحق می‌‌شود. این بازیکن در مراسمی به هوادارن معرفی خواهد شد چون ما پس از ویلیام پریدی، بازیکنی در این سطح نداشته‌ایم. او بازیکنی است که توانایی‌های خود را ثابت کرده و می‌داند که ما از او چه می‌خواهیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود