Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از تحویل مجروحان ایرانی حادثه تروریستی روز گذشته عراق در مرز شلمچه خبر داد. حسن نوری با اشاره به حادثه تروریستی در کشور عراق و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و زایران ایرانی گفت: بنابر اطلاعات دریافتی از هلال احمر ایران، این حادثه منجر به مجروح شدن ۲۰ نفر و شهادت ۱۰ نفر از هم‌وطنان شده است که ۱۰ نفر از مجروحان پس از وقوع حادثه به بیمارستان شهر ناصریه عراق منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز، وی افزود: طی درخواست هلال احمر مبنی بر انتقال مصدومان از ناصریه به ایران، بلافاصله به دانشگاه‌های اهواز و آبادان جهت پذیرش مصدومان حادثه فوق اعلام آماده‌باش داده شده است.
معاون عملیات اورژانس کشور با اشاره به وضعیت مصدومان این حادثه تروریستی اظهار داشت: طبق آخرین گزارش از هلال احمر، ۹ نفر از ۱۰ نفر مجروح بستری این حادثه در حال انتقال به مرز شلمچه هستند که وضعیت حال شش نفر از مجروحان بدحال گزارش شده است.
نوری با بیان اینکه این مصدومان طبق قرار قبلی حوالی ساعت ۱۸ امروز در مرز شلمچه تحویل اورژانس ۱۱۵ خواهند شد، تصریح کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در فرودگاه مرز شلمچه مستقر و آماده ارائه خدمات هستند. همچنین ۳۰ نفر پزشک و پرستار در مرز شلمچه به ارائه ارائه خدمات می‌پردازند.
وی افزود: اورژانس بیمارستانی، بخش‌های تخصصی و ویژه و اتاق جراحی بیمارستان‌های ولیعصر خرمشهر، شهید بهشتی و امام خمینی آبادان در حالت آماده‌باش قرار دارند.
معاون عملیات اورژانس کشور با اشاره به اسامی شهدایی که پیکر آنها تحویل گرفته شد، تصریح کرد: پیکر شهریار نیازی فرزند نگهدار از شیراز، محمدحسن سرفرازی فرزند عالم‌حسین از شیراز، جهان شیر روستا فرزند ملک حسین از شیراز، اله‌داد چراغی فرزند محمدحسین از شیراز، حسین کشاورز فرزند عالم‌علی از شیراز، رضا برنده فرزند جعفر از شیراز، مائده کشاورز فرزند حسین از شیراز، محمد یاسین روشی فرزند مرتضی از هرمزگان، میثم کوه‌کن از شیراز و جهان رمضانی از شیراز تحویل گرفته شد.
نوری اضافه کرد: تعداد ۹ نفر مصدوم در مرز بین‌المللی شلمچه تحویل گرفته شد که یک نفر از آنها به وسیله بالگرد به شهر اهواز اعزام شد. همچنین سه نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان، سه نفر به بیمارستان ولیعصر خرمشهر، یک نفر به بیمارستان طالقانی و یک نفر به بیمارستان نفت آبادان انتقال یافتند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش مشرق، در پی تماس پرسنل بیمارستان و گزارش آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حمل دستگاههای تنفسی ایستگاه ۷۱ ساعت ۰۰:۲۵ روز گذشته رهسپار محل حادثه به خیابان مدنی جنوبی، بیمارستان امام حسین(ع) شدند.

عیسی عبدالپور، معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار رخ داده بود.

معاون منطقه شش عملیات در ادامه تصریح کرد: این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می کشید.

وی درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

عبدالپور خاطرنشان کرد: این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری های خاص گردد که با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

معاون منطقه شش عملیات در پایان افزود: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جایگزینی هوای تمیز) در ساختمان انبار داروی بیمارستان، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس