Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان سرپاس، رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان اندیمشک گفت: مردم ورزش دوست اندیمشک با هدف معرفی رسمی قله (برد بله) کوه تنگوان اندیمشک به ارتفاع ۷۵۰ متر از سطح دریا با حضور ده ها نفر از کوهنوردان اندیمشکی و با پوشش خبری صدا و سیمای ملی و استانی در برنامه صعود همگانی به این قله شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم که توسط کمیته فنی، کمیته همگانی و کمیته صعودهای بلند هیئت کوهنوردی شهرستان برنامه ریزی شده بود با حضور بیش از ۴۰۰ نفر اندیمشکی با هدف توسعه ورزش های همگانی و ثبت جاذبه های اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم خانواده های شهدای مدافع حرم و مسئولان هیئت کوهنوردی خوزستان و مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک و روسای ادارات حضور داشتند.


گفتنی است؛ این کوه بزودی ثبت ملی هیئت کوهنوردی سازمان ورزش و جوانان اندیمشک خواهد شد.

انتهای پیام/گ

ثبت ملی قله بردبله تنگوان اندیمشک در آینده ای نزدیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان