Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:13:50 GMT

نحوه اعتراض داوطلبان به نتایج کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۹۶۹۸

داوطلبان کنکور سراسری پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سئوال داشته باشند، تا ۲۰ مهر ماه ۹۶ می توانند از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: داوطلبان کنکور سراسری پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سئوال داشته باشند، تا ۲۰ مهر ماه ۹۶ می توانند از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تمام پذیرفته شدگان کارنامه نتیجه نهایی تهیه شده که حاوی رتبه داوطلب است و همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند ولی پذیرفته نشده اند نیز کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته های انتخابی و بین متقاضیان کد رشته مذبور و در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل وی درهمان کد رشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های انتخابی و اطلاعات دیگر روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۹۶ برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سئوال دارند و یا تقاضایی داشته باشند می توانند تا ۲۰ مهر ماه ۹۶ منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطبان همچنین می توانند سئوالات خود را با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳