Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن وزنه برداری معلولان درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، گفت‌: مجید فرزین با توجه به آسیب دیدگی که دچار شده، بعید است بتواند در مسابقات جهانی رکورد شکنی کند.

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مجید فرزین و سیامند رحمان برای رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، اظهار کرد: مجید فرزین به خاطر آسیب‌دیدگی‌ و به دلیل گرفتگی عضلات کمرش تصور نمی‌کنم در جهانی مکزیک بتواند رکوردشکنی کند، البته شرایطش برای کسب عنوان قهرمانی خوب است، اما این که بخواهد در این رقابت‌ها رکوردشکنی کند، با توجه به شرایط جسمانی‌اش تا حدودی بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین درباره وضعیت سیامند رحمان، گفت‌: سیامند برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی مکزیک شرایط راضی کننده‌ای دارد و رکوردهای وی در حد قهرمانی است، اما از الان نمی توانم به جرات بگویم در مکزیک رکوردشکنی می‌کند یا خیر؟ باید شرایط مسابقات را دید و درباره رکوردشکنی وی اظهار نظر کنم. من چند سالی از وزنه‌برداری معلولان دور بودم و دقیقا نمی دانم وزنه‌برداران سایر کشورها در چه شرایطی هستند.

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان در پاسخ به این پرسش که تا چقدر به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی مکزیک امیدوار هستید، گفت: با توجه به این که تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان از سال 2006 تا به الان در رده سنی جوانان و بزرگسالان از سکوی قهرمانی دور بوده، تمام تلاشمان بر این است که تا دوباره تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان را با کسب عنوان قهرمانی در جهان مطرح کنیم. البته شرایط تیم نسبت به بازی‌های پارالمپیک ریو خوب است، اما این تیم نتوانست انتظاراتی که من از آنها داشتم را بر آورده کند و هنوز در حد بازی‌های لندن نیست.

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان درباره نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر 14 نفر در رده سنی بزرگسالان و شش نفر در رده سنی جوانان در اردوی آمادگی مجموعه ورزشی شهید شیرودی که از امروز (شنبه) آغاز شده و تا سوم مهر ماه ادامه‌ دارد، به سر می برند. البته در پایان اردو ممکن است دو نفر از رده سنی بزرگسالان به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که دارند خط بخورند.

وی در پایان زمان اعزام تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری به مسابقات مکزیک را بامداد روز چهارم مهر ماه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری