Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برای ایجاد اشتغال برای اثارگران باید از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی بخوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه غلامرضا حقایق پور اظهارداشت: مشکل اشتغال بارها از سوی مسئولان و مردم مطرح شده و امروز مهمترین چالش کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز براساس این شرایط، با مشکلات بیکاری دست و پنجه نرم می ‌کنند و باید به آن حساس باشیم و در مقابل آن اقدام کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: در حوزه‌ اشتغال جامعه ایثارگران قوانین خوبی داریم ولی باید اجرای آنها توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

وی بااشاره به اینکه ایجاد شغل ازمهمترین درخواست‌های جامعه ایثارگران است، گفت: این خواسته به حق بایستی با همکاری مسئولان و ایجاد بسترهای لازم برای رفع آن عملیاتی شود.

حقایق پور تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در اشتغال‌زایی ایثارگران در شرکت‌های خصوصی وجود دارد اما متاسفانه در خصوص جذب جامعه هدف بنیاد شهید در این شرکت‌ها قوانین خوبی نداریم که بایستی در این راستا اقدامات لازم توسط نمایندگان مجلس در شورای اسلامی صورت گیرد.

حقایق‌پور با بیان اینکه نباید در اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران خود را محدود به قوانین کنیم گفت: با برقراری ارتباط متقابل با مسئولان از همه‌ ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود بهره بگیریم تا بتوانیم بیکاری این قشر جامعه را برطرف کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارداشت: حوزه اشتغال ایثارگران واحد پرتنش است و کارکنان این واحد لازم است با سعه صدر و صبوری در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گزارشی از عملکرد کارکنان واحد اشتغال ارایه کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام