Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:22:21 GMT

تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر تا سال آینده تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۵۸۳۱

تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر تا سال آینده تکمیل می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تا سال آینده تکمیل خواهد شد و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای پیشرفت آن هزینه کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی امروز شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: مسئولین حوزه وزارت کشور و نیز مدیران، عهده دار مسؤولیت در دستگاه های اجرایی باید این باور را داشته باشیم که به ما مسئولیتی داده شده و باید به بهترین وجه ممکن آن را به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی گفت: گاهی برای مسئولین شرایطی بوجود می آید که به خود تلقین می‌کنند بخاطر اینکه مشکلات زیاد و امکانات کم است، می‌گویند کاری از دست ما برنمی آید، درحالیکه اگر به مجموعه قابلیت‌ها و ‌ظرفیت ها و ابعاد مسئولیت خود نگاه کنیم و باور داشته باشیم که خداوند انسان‌ها را حاکم بر سرنوشت خویش قرار داده است، موفقیت‌های زیادی با همت و کوشش انسان قابل دستیابی است.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر مسئولی بر این باور است که نمی‌تواند کارها را پیش ببرد بهتر است مسؤولیت را کنار بگذارد، چون ادامه مسئولیت با این تلقی در حکم خیانت است.

رازانی بیان کرد: نیاز امروز شهرستان سنقر وکلیایی به اقتضای زمان، اقتصاد، معیشت و اشتغال است و تمام برنامه های ما باید معطوف به این موضوع باشد و اعتبارات در حوزه شهرستان سنقروکلیایی باید با دقت کامل و به شکل قطره چکانی بر مبنای نیازهای این شهرستان توزیع شود.

وی اضافه کرد: امروز مهم‌ترین موضوع شهرستان سنقر وکلیایی این است که وضعیت اشتغال در شهرستان مناسب نیست و باید به این سمت حرکت کنیم که تجویز ما مبتنی بر این معضل باشد.

رازانی اظهار داشت: ۳۴ میلیارد تومان بودجه توسط دولت برای خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی با اولویت شهرستان سنقروکلیایی ابلاغ شده است که پس از تخصیص قابل پرداخت است.

رازانی با اشاره به اینکه سنقر وکلیایی صاحب شهرک گلخانه ای می‌شود، افزود: تحقق این موضوع می‌تواند در اشتغالزایی شهرستان خواهد شد، همچنین چهار خطه شدن راه بیستون - سنقر با اعتبار ۵ میلیارد تومان ادامه خواهد یافت.

استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات صنایع کوچک شهرستان سنقر وکلیایی را در کارگروه تسهیل استانداری به شکلی ویژه طی دو هفته آینده بررسی می‌کنیم و تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تا سال آینده تکمیل خواهد شد که تاکنون حدود پانزده میلیارد تومان برای پیشرفت آن هزینه کردیم.

وی اظهار داشت: اعتبار لازم برای احداث ساختمان مدیریت بحران شهرستان سنقر و کلیایی اختصاص می یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است