Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور: مصوبات شصت و هشتمین نشست شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی در 12 بند توسط دبیرخانه شورا به مراجع ذیربط ابلاغ شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دین پرست درباره مصوبات شصت و هشتمین نشست شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی گفت: اجرای دقیق بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص اخذ نظرات تشکل‌های غیردولتی اقتصادی در همه بخشنامه‌ها و رویه‌های اجرایی مصوب دستگاه‌های دولتی، تشکیل کارگروهی در راستای ساماندهی ایجاد و ثبت تشکل‌های اقتصادی فعال توسط اتاق‌ها و تدوین پیشنهادات برای صدور نظام‌مند مجوز ایجاد تشکل‌های اقتصادی، ارتقای پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات به پایگاه اطلاع‌رسانی جامع معاملات بخش عمومی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، برگزاری حداقل یک جلسه سالیانه شورا در سطح ملی و با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور و نیز برگزاری نشست مشترک استانداران، رؤسای اتاق‌های بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی استان‌ها با سفرای کشورهای همسایه و نیز سفرای ایران در این کشورها از اهم مصوبات نشست یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست از تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و اتاق‌های بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی، اصناف و تعاون، به منظور تدوین فرایند ارسال مصوبات شورا به هیأت وزیران، فراهم‌سازی زمینه ورود اشخاص حقیقی و حقوقی به فرآیند واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، ‌نیمه‌تمام و تکمیل‌ شده به بخش غیردولتی از سوی شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و تقدیر از اعضای شوراهای استانی توسط معاون اول رئیس جمهور که در طول سال پنج مورد پیشنهاد حذف، ‌اصلاح و یا وضع قانون،‌آیین‌نامه، ‌مقررات و دستورالعمل در سطح ملی ارائه و در جلسات شورا مصوب شود، به عنوان دیگر مصوبات شصت وهشتمین نشست شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی نام برد.معاون هماهنگی در امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: فراهم نمودن زمینه لازم برای ایجاد وحدت رویه در راستای افزایش نقش شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، به منظور شناسایی عوامل و موانع مخلّ تولید و سرمایه‌گذاری در دو سطح ملی و استانی از اهداف برگزاری شصت و هشتمین نشست شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، تعدادی از وزرا، استانداران سراسرکشور، ‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان ها، روسای اتاق های تعاون و اصناف کشور و برخی مدیران بخش خصوصی عضو شورا درمحل وزارت کشور بود و کلیه شرکت گنندگان بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار و جایگاه شوراهای موصوف به عنوان عصاره بخش خصوصی در نیل به بهبود محیط کسب و کار تأکید داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • گام عملی برای جهش تولید
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند