Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@08:35:54 GMT

ترویج کتاب در ازای دریافت هدیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۰۷۶۷

ترویج کتاب در ازای دریافت هدیه

مهدی شفیعی دبیر هشتیمن دوره مطالعاتی روشنا در گفت وگو با ایسکانیوز بیان کرد: پویش مطالعاتی روشنا از خوانندگان کتاب در قالب اختصاص جایزه یک میلیون تومانی، تقدیر می کند. در این راستا افرادی که اقدام به خرید کتاب های این پویش می کنند می توانند با ارسال کد قرعه کشی درج شده درون کتاب ها، در قرعه کشی یک میلیون تومانی پویش کتابخوانی روشنا شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب معرفی کتابهای پویش مطالعاتی دو نوع مسابقه در نظر گرفته شده است. در بخش ترویجی علاقمندان می توانند به تبلیغ کتابهای پویش مطالعاتی روشنا در فضای مجازی در قالب ارسال عکس، متن، دلنوشته، ویدئوی خوانش بخش هایی از کتاب بپردازند. همچنین علاقمندان می توانند در قالب محیط فیزیکی چون محله، مدرسه و مساجد اقدام به تبلیغ کتاب ها کنند.

دبیر هشتیمن دوره مطالعاتی روشنا اظهار کرد: این مسابقه پویش کتابخوانی است و طرح سوالی درباره کتاب ها در نظر گرفته نمی شود و هر شخصی که بتواند در ترویج این دو کتاب، ملاصالح از انتشارات شهید کاظمی و آن بیست و سه نفر از انتشارات سوره مهر، بهتر عمل کنند، جایزه بهتری را کسب می کند.

وی افزود: جوایز پویش مطالعاتی روشنا بسته به نوع فعالیت شرکت کنندگان و اثاری ارسالی در قالب کارت هدیه و سکه طلا تعیین شده است.

شفیعی درباره برنامه پویش مطالعاتی روشنا برای دوره نهم که در ایام ماه محرم قرار گرفته گفت: برای دوره نهم این پویش کتاب «آئینه تمای نمای» آیت الله حائری در نظر گرفته شده است، البته مخاطبان می توانند برای شرکت در این پویش با کتابهایی که در دوره های قبل این پویش معرفی شده، در این فراخوان شرکت کنند. به طور مثال محرم سال گذشته سه کتاب رحمت واسعه آیت الله بهجت، سقای آب و ادب سید مهدی شجاعی، بچه های عاشورا اثر طاهره ایبد معرفی شدند که با کتاب «آئینه تمای نمای» آیت الله حائری مخاطبان امسال محرم می توانند با چهار عنوان کتاب در این پویش شرکت کنند.

براساس این گزارش، هشتیمن دوره پویش مطالعاتی روشنا از 16 تیرماه سال جاری آغاز شد و تا 16 مهرماه ادامه دارد. در این دوره دو کتاب ملاصالح از انتشارات شهید کاظمی و آن بیست و سه نفر از انتشارات سوره مهر برای پویش مطالعاتی معرفی شده اند.

502

مهدی شفیعی دبیر هشتیمن دوره مطالعاتی روشنا فضای مجازی تبلیغ کتاب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند