Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج – دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خواستار معرفی درست فرهنگ اصیل مردم این منطقه از کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، محمود الله مرادی با گلایه از کوتاهی برخی مسئولین استان در معرفی فرهنگ اصیل مردم کُرد و بخصوص استان کردستان اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم کُرد چیزی فراتر از رقص و آواز است و نبایدمردم استان که بهره مند ازانواع میراث فرهنگی هستند، فقط با رقص و آواز به سایر جوامع معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جلسه تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در هفته امر به معروف و نهی از منکر ضمن اعلام و تشریح کامل برنامه گفت: هدف ما عمل در اجرای کامل برنامه های مصوب در جلسات هست.

الله مرادی در ارتباط با مصادف شدن هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس گفت: مهمترین معروف دفاع از امنیت کشور است و باید همه تلاش و فعالیت های ما مسئولین در جهت ارتقای امنیت کشور ختم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: اینکه انقلاب اسلامی شکل گرفت تا ارزش ها حاکم و ضد ارزش ها کنار برود اما امروزه متأسفانه برخی از ارزش ها نادیده و زیر پا گذاشته شده اند و ضد ارزش ها به عنوان ارزش ترویج و تبلیغ می شوند.

الله مرادی بیان کرد: مسئولین مربوطه باید نظارت خود را در مدیرت، نظارت و کنترل فضای مجازی بخصوص تلگرام زیاد کنند.

وی گفت: امروز دشمنان با ما در حال جنگ نرم هستند و از این طریق در فرهنگ جامعه بخصوص در بطن جوانان رسوخ کرده اند چرا که جوانان از واقعیات قبل و زمان انقلاب به خوبی آگاه نیستند پس وظیفه مسئولین آگاه و روشن سازی آنهاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان با گلایه از کوتاهی برخی مسئولین استان در معرفی فرهنگ اصیل مردم کُرد و استان کردستان به جوامع دیگر گفت: فرهنگ غنی مردم کُرد چیزی فراتر از رقص و آواز است و نباید مردم استان که بهره مند از انواع مفاخر فرهنگی هستند، فقط با رقص و آواز به سایر جوامع معرفی شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی